شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
مدیر کمیته امداد لارستان خبر داد

توزیع 1000سبد غذایی بین مددجویان و نیازمندان کمیته امداد لارستان

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان از توزیع ۱۰۰۰ سبد غذایی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال بین مددجویان این شهرستان خبر داد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان از توزیع ۱۰۰۰ سبد غذایی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال بین مددجویان این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ هوشنگ دلاور در حاشیه توزیع کالاهای اساسی در بین نیازمندان زیرپورشش این نهاد، اظهار داشت: از آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون خیرین، حامیان ایتام و نیکوکاران لارستانی بیش از یک هزار سبد غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه، قند و شکر به کمیته امداد لارستان اهداء و توسط این نهاد و مراکز نیکوکاری بین نیازمندان توزیع شده است.

وی ضمن تقدیر از نیات خداپسدانه حامیان و خیرین لارستانی، افزود: ارزش ریالی هر سبد غذایی ۴۰۰ هزار ریال است که با اولویت ایتام و خانواده های مشمول طرح محسنین توزیع شده است.

مدیر کمیته امداد لارستان بیان کرد: خیرین و نیکوکاران همه ساله در ماه مبارک رمضان سهم بسزایی در اطعام و افطاری مددجویان شهرستان لارستان به عهده دارند که این کمک ها در قالب طرح های اطعام نیازمندان، مفتاح الجنه و طرح محسنین به دست نیازمندان می رسد.

دلاور تصریح کرد: دلجویی و همدردی با فقرا و نیازمندان در این ماه پر خیر و برکت، ترویج فرهنگ احسان و انفاق و ایجاد زمینه لازم برای حمایت و مساعدت از اهداف این نهاد در ماه مبارک رمضان است.

وی در پایان اضافه کرد: این نهاد آمادگی لازم را برای جمع آوری کمک های مردم نیکوکار به صورت نقدی و غیرنقدی در طول ماه مبارک رمضان دارد و سرانه اطعام برای هر نفر ۱۰۰ هزار ریال تعیین شده است .

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۳:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین