چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
رئیس اداره بهزیستی لارستان خبر داد:

ساختمان اورژانس اجتماعی لارستان ساخته می شود

میلاد لارستان: رئیس اداره بهزیستی لارستان از راه اندازی اورژانس اجتماعی در لارستان خبر داد و گفت: با همکاری شهرداری لار، خیرین و بنیاد نیک اندیشان هاشمی کلنگ ساختمان مرکز اورژانس اجتماعی لارستان به زمین زده خواهد شد.

رئیس اداره بهزیستی لارستان از راه اندازی اورژانس اجتماعی در لارستان خبر داد و گفت: با همکاری شهرداری لار، خیرین و بنیاد نیک اندیشان هاشمی کلنگ ساختمان مرکز اورژانس اجتماعی لارستان به زمین زده خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ علیرضا بال افکن پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه در آینده کارگاه آموزشی منطقه ای با محوریت فضای مجازی برای استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی در لارستان برگزار می شود، افزود: سعی می شود با استفاده از اساتید کشوری نحوه فعالیت و آگاه سازی عمومی برای مقابله با آسیب های اجتماعی از طریق آموزش در فضای مجازی اقدام کرد.

وی همچنین از راه اندازی اورژانس اجتماعی در لارستان خبر داد و گفت: با همکاری شهرداری لار، خیرین و بنیاد نیک اندیشان هاشمی کلنگ ساختمان مرکز اورژانس اجتماعی لارستان یا همان ۱۲۳ به زمین زده خواهد شد که این مرکز برای ارائه خدمات مداخله ای خانواده ها، کودکان و زنان می پردازد.

بال افکن با اشاره به اینکه تشکیل مجمع خیرین سلامت اجتماعی با هدف حمایت مالی از طرح های آموزشی در اداره بهزیستی لارستان ایجاد می شود، خاطر نشان کرد: طرح غربالگری کودکان پیش دبستانی از ابتدای مهرماه سال جاری با همکاری آموزش و پرورش لارستان با هدف تست روانی کودکان صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در سال جاری ایجاد سه کمپ ترک اعتیاد برای لارستان پیش بینی شده است که یکی از این کمپ ها به زنان اختصاص دارد، تصریح کرد: افراد علاقمند به اینگونه فعالیت های اجتماعی می توانند با مراجعه به مرکز مشارکت های مردمی اداره بهزیستی لارستان درخواست مجوز کنند.

رئیس اداره بهزیستی لارستان افزود: در حال حاضر، ۹ مرکز ترک اعتیاد دولتی و ۸ مرکز ترک اعتیاد خصوصی در سطح شهرستان لارستان خدمات سرپایی به مراجعه کنندگان ارائه می کنند.

وی با اشاره به اینکه ۳۶ مورد از معتادهای بهبود یافته در مسکن مهر اسکان داده شده اند، ادامه داد: به افراد پاک شده نیازمند ۲ تا ۳ میلیون تومان وام بلاعوض پرداخت شده و در زمینه اشتغالزایی نیز به افراد متقاضی تسهیلات پرداخت می شود.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۶:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین