شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۵ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
مسئول دبیرخانه کانونهای مساجد لارستان خبر داد:

اجرای طرح «آسمانیها» برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان لارستانی

میلاد لارستان: مسئول نمایندگی دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لارستان از برگزاری طرح «آسمانیها» برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان لارستانی در ۸۰ پایگاه کانون فرهنگی هنری این شهرستان خبر داد.

مسئول نمایندگی دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لارستان از برگزاری طرح «آسمانیها» برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان لارستانی در ۸۰ پایگاه کانون فرهنگی هنری این شهرستان خبر داد.

محمد ابراهیم اخوت در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با بیان اینکه در تابستان ۹۵ طرح اوقات فراغت جوانان و نوجوانان کانونهای فرهنگی هنری مساجد لارستان با عنوان طرح «آسمانیها» در سطح این شهرستان برگزاری می شود، اظهار داشت: این طرح از ۲۰ تیرماه سال جاری در ۸۰ پایگاه کانون فرهنگی هنری اجرایی خواهد شد.

وی افزود: در این طرح جذاب و مفرح با نگاه کلان به آموزش‌ مهارتهای دینی، علمی و ورزشی سعی شده ضمن ایجاد تابستانی شاد برای جوانان و نوجوانان مومن مسجدی در انتها با مهارت افزایی آنها بتوان سال تحصیلی موفقی برای آنان رقم زد.

مسئول نمایندگی دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لارستان با اشاره به اینکه طرح «آسمانیها» شامل بیش از بیست نوع کلاس مختلف قرآنی، اخلاق، احکام، ورزشی، علمی، تفریحی و اردویی است، تصریح کرد: این طرح در سالهای گذشته نیز در لارستان اجرا شده است.

اخوت بیان کرد: تفاوت طرح اوقات فراغت امسال با سالهای گذشته در لارستان در این است که در سال جاری به منظور کیفیت افزایی، در انتهای طرح سعی در برگزاری امتحان جامع از کلیه کلاسهاست تا ضمن بررسی خروجی طرح نقاط ضعف و قوت آن نیز جهت اجرا در سال های آینده بررسی شود.

وی در خصوص تفاوت طرح اوقات فراغت «آسمانی ها» با سایر طرحهای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان که در سطح شهرستان یا کشور توسط نهادها و ادارات مرتبط با جوانان و نوجوانان اجرا می شود، گفت: این طرح مسجد محور بوده و سعی در ایجاد الفت و نوعی همگرایی جوانان و نوجوانان با مساجد دارد.

مسئول دبیرخانه کانونهای مساجد لارستان ادامه داد: طرح آسمانیها، از خرد تا کلان آن زیر نظر متخصان فرهنگی مذهبی در مساجد اجرا می شود که ناظر کیفی آن در مساجد ائمه جماعات بوده و در سطح شهرستان با نظر، تایید و استفاده از رهنمود امام جمعه محترم اجرا خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه طرح آسمانیها با همکاری پایگاههای بسیج مساجد اجرا می شود، تصریح کرد: هدف از اجرای این درآمد زایی و کلیه کلاسها و برنامه‌ها بطور رایگان برگزار خواهد شد تا گستره بیشتری از مخاطب جوان و نوجوان را در برگیرد.

اخوت در پایان از شهرداری لار و اداره ورزش و جوانان لارستان به پاس همکاری با کانونهای فرهنگی هنری مساجد لارستان تقدیر و تشکر کرد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین