چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۳ق.ظ
::آخرین مطلب 3 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی لارستان خواستار شد:

مشارکت خیرین برای تکمیل پردیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان

میلاد لارستان: معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه بخش زیادی از پروژه احداث پردیس این دانشگاه باقی ماند و نیاز به مشارکت خیرین دارد، گفت: پردیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان با مساحت ۱۴ هزار متر مربع در حال احداث است.

معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه بخش زیادی از پروژه احداث پردیس این دانشگاه باقی ماند و نیاز به مشارکت خیرین دارد، گفت: پردیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان با مساحت ۱۴ هزار متر مربع در حال احداث است.

رامین اقتداری عصر امروز در گفت و گو با میلاد لارستان در خصوص مراحل احداث پردیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان، اظهار داشت: ساخت این مجتمع علمی در فاز اول شامل ساختمان های آموزشی، اداری، مهمانسرای اساتید، خوابگاه دانشجویی و مسجد با مساحت ۱۴ هزار متر مربع با ۱۵ میلیارد تومان توسط خیرین در حال انجام است که تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت پزشکی دارد.

وی در زمینه نیازهای شهرستان لارستان در مشارکت خیرین، افزود: در فازهای بهداشتی درمانی مساحتی بیش از ۱۰ هزار مترمربع ساخت و ساز در بیمارستان امام رضا(ع) در حال اجراست و بدلیل گذشت مدت زمان زیاد از ساخت بیمارستان نیاز به بازسازی وجود دارد.

معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی لارستان بیان کرد: باقی ماندن بخش زیادی از تکمیل فازهای مختلف پردیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان از جمله پروژه هایی است که نیاز به مشارکت خیرین دارد.

اقتداری یادآور شد: بنا به برنامه ریزی های وزارت بهداشت و درمان سرمایه گذاران می توانند با مشارکت و سرمایه گذاری در پروژه های مختلف اقدام به درآمدزایی کنند یا درآمد حاصل از آن را به کارهای عام المنفعه اختصاص دهند.

معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به اینکه در سال گذشته ۹۴ نفر در مجموعه دانشکده علوم پزشکی لارستان استخدام شده اند، گفت: بیش از ۱۶۰ نفر نیز به صورت حجمی ساعتی جذب دانشکده علوم پزشکی لارستان شدند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۶:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین