یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
همزمان با سالروز حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران:

تجلیل از خانواده های 15شهید لارستانی و 9 شهید گراشی

 مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با اشاره به سالروز حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری پرواز ۶۵۵ ایران گفت: ۲۷ تن از مسافران این…

 مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با اشاره به سالروز حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری پرواز ۶۵۵ ایران گفت: ۲۷ تن از مسافران این هواپیما از استان فارس بودند که خانواده‌های آنها در روز ۱۲ تیر تجلیل می‌شوند.

سردار خداداد ابراهیمی اظهار داشت: ۲۷ تن از مسافران این هواپیما از استان فارس بودند که از این تعداد ۹ نفر از گراش، ۱۵ نفر از لارستان، ۲ نفر شیراز و یک نفر هستند.

وی با بیان اینکه خانواده‌های این شهدا در روز ۱۲ تیر تجلیل می‌شوند، گفت: ۱۲ تیرماه یادآور جنایت مدعیان حقوق بشر است و برگزاری سالگرد آن در افشای ماهیت واقعی آمریکا و دوستدارانش نقش مهمی دارد. سردار ابراهیمی با بیان اینکه امسال برنامه‌های بزرگداشت این روز به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود، افزود: استان هرمزگان محور اصلی اجرای برنامه‌ها است و استان‌های فارس، کرمان، بوشهر و سیستان و بلوچستان که در این حادثه شهید دادند نیز به اجرای مراسمی در این باره می‌پردازند.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از تسنیم مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس خاطرنشان کرد: برخی گمان می‌کنند که آمریکا عوض شده و خواهان رابطه با این کشور هستند در صورتی که بیان جنایت آمریکا چهره واقعی آن را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری برای بیان واقعه ۱۲ تیر ۶۷ تصریح کرد: امسال به صورت جدی‌تری به این واقعه پرداخته می‌شود و صدا وسیما و دیگر رسانه‌ها نیز می‌توانند با انعکاس اخبار آن و بیان خاطرات خانواده‌های شهدا به روشنگری بیشتر کمک کنند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۹:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین