پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

عمل موفقیت آمیز بیمار قشمی در شب قدر بیمارستان گراش

پیرمرد قشمی مبتلا به سرطان روده، شب قدر در اتاق عمل بیمارستان گراش جراحی شد. به گزارش میلاد لارستان وبه نقل از گریشنا و روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش،…

پیرمرد قشمی مبتلا به سرطان روده، شب قدر در اتاق عمل بیمارستان گراش جراحی شد. به گزارش میلاد لارستان وبه نقل از گریشنا و روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، دکتر احمد عبدالهی، فوق تخصص جراحی سرطان، درباره این عمل جراحی گفت: «مردی ۷۶ ساله اهل قشم با علایم انسداد روده، استفراغ و دل‌درد به مراکز درمانی متعددی مراجعه می‌کند و به صورت دقیق بیماری ایشان تشخیص داده نمی‌شود. در یکی از بیمارستان‌های منطقه که تشخیص داده شده بود، با توجه به شناختی که از بیمارستان گراش داشتند، بیمار را برای درمان به بیمارستان گراش ارجاع می‌دهند. پس از مراجعه بیمار به بیمارستان گراش، بیماری ایشان به صورت دقیق تشخیص داده شد: او مبتلا به سرطان روده بزرگ بود. به حمد الله ما توانسیم با کمک کادر اتاق عمل بیمارستان گراش در شب قدر در یک عمل سه ساعته، این عمل را با موفقیت به پایان برسانیم.»

دکتر عبدالهی درباره حال عمومی بیمار نیز گفت: «حال عمومی بیمار خوب است و الان قادر به خوردن غذا است.»

 amal2

دکتر احمد عبدالهی، رییس دانشکده علوم پزشکی گراش، ضمن تشکر از پرسنل اتاق عمل بیمارستان گراش گفت: «شب‌های قدر، شب‌های رحمت و مغفرت، چه سعادتی بالاتر از این که خداوند به ما توفیق خدمت به خلق را بدهد تا بتوانیم جان یک بیمار را نجات بدهیم.»

121
عبداللهی فوق تخصص جراحی سرطان افزود: «من از حضرت علی (ع) که این شب‌ها متعلق به ایشان است آموختم که وقتی ایشان در دل چاه مناجات کرده و درد دل خود را با چاه بیان می‌کند، بعید است درد ایشان بهشت و جهنم بوده باشد، بلکه دغدغه ایشان درد و مشکلات جامعه بوده است و ما نیز باید برای جامعه و برای کاهش آلام مردم تمام تلاش خود را به کار بگیریم.»

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین