دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 33 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز:

مردم فارس در برخی ادارات استان احساس غربت می‌‌کنند

میلاد لارستان: رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز گفت:به سبب آن‌که انسجام بین مسئولان استان وجود ندارد غالب مدیران ما از استان‌های دیگر انتخاب‌ شده و گاه در ادارات استان خودمان حس می‌کنیم به استان دیگر وارد شده‌ایم.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز گفت:به سبب آن‌که انسجام بین مسئولان استان وجود ندارد غالب مدیران ما از استان‌های دیگر انتخاب‌ شده و گاه در ادارات استان خودمان حس می‌کنیم به استان دیگر وارد شده‌ایم.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، رضا محمدیان در جلسه شورای اسلامی شهر شیراز گفت: یکی از زیرساخت‌های جذب سرمایه‌گذار ساختار مدیریتی است که متأسفانه استان فارس آزمایشگاه دولت است چنانکه طرح پزشک خانواده قرار بود یک سال اجرا شود اما چند سال است در کشور وجود ندارد و همچنان در استان ما ادامه دارد و طرح خرید متمرکز و موارد دیگری نیز ازاین‌دست قابل اشاره است.

وی افزود: به سبب آن‌که انسجام بین مسئولان استان وجود ندارد غالب مدیران ما از استان‌های دیگر انتخاب‌شده و گاه در ادارات استان خودمان حس می‌کنیم به استان دیگر وارد شده‌ایم.

این عضو شورا با بیان این‌که اقوام و گرایش‌های مختلف در استان برادرانه کنار هم ساکن هستند، گفت: به سبب عدم انسجام مسئولان فارس، افراد غیربومی به ما تحمیل‌شده و چند ماه وقت صرف می‌شود تا مدیران غیربومی بدانند شهرها خیابان‌ها و کارخانه‌ها کدام‌اند و کجا هستند.

وی اضافه کرد: ما سومین استان از نظر وسعت جنگل هستیم اما در زمان آتش‌سوزی نباید بتوانیم یک بالگرد فراهم کنیم، یا در بحث جرائم رانندگی باید پرسید آیا در اصفهان نیز همین‌گونه برخورد شده و تعهدات دولت اجرا نمی‌شود که اگر تعهدات پرداخت می‌شد بخشی را به خود راهنمایی رانندگی برای نوسازی ناوگان و نوسازی علائم رانندگی اختصاص می‌دادیم.

وی با تأکید بر این‌که حمایت از صاحبان فکر و ایده را بسترساز اشتغال و رونق اقتصادی است، گفت: حمایت از سرمایه‌گذاری بدون توجه به نخبگان و صاحبان ایده و اندیشه به نتیجه مطلوب منتهی نمی‌شود اما اگر صاحبان فکر با سرمایه‌های اندک حمایت شوند اشتغال و درآمد پایدار ایجاد خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین