چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

چهارشنبه قطعا عیدفطر است

موسسه بیکران هستی در اطلاعیه ای اعلام نمود که چهارشنبه قطعا عیدسعید فطر میباشد. به گزارش میلادلارستان در این اطلاعیه آمده است: بدینوسیله به اطلاع مردم مؤمن روزه دار و…

موسسه بیکران هستی در اطلاعیه ای اعلام نمود که چهارشنبه قطعا عیدسعید فطر میباشد. به گزارش میلادلارستان در این اطلاعیه آمده است:
بدینوسیله به اطلاع مردم مؤمن روزه دار و ولایت مدار لارستان بزرگ می رساند عید سعید فطر به مانند تقویم دقیقاً چهارشنبه ۱۶ تیرماه (بدون هیچگونه شک و شبهه ای) خواهد بود.
منتظر اطلاعات تکمیلی باشید…
” ضمناً نظر به مطالبات گسترده و به حق همشهریان عزیز نسبت به دقت پیش بینی ها، به اطلاع میرساند ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری در لارستان از طرف مؤسسه بیکران هستی مفتخر است برای سیزدهمین سال متوالی به پیش بینی و برگزاری مراسم با شکوه و ملکوتی رؤیت هلال ماه در لارستان پرداخته و گزارشات دقیق را به ستاد کل ارسال می نماید و به حول و قوه الهی در طول تمامی این سالها تمام پیش بینی ها دقیق و صحیح بوده و حتی یک پیش بینی نیز خلاف واقع نگردیده که این امر به واسطه خاک پاک و دعای خیر مردم خطه لارستان است.”
امید است که در سایه عنایات حق تعالی شاهد عیدی زیبا و معنوی در لارستان باشیم.
در روزهای آتی طبق روال هرساله اطلاعات تخصصی و اختصاصی رؤیت هلال ماه در روز سه شنبه  در شهر لار (با توجه به مختصات رصدخانه لار) به اطلاع عموم شهروندان خواهد رسید.
با تشکر فراوان
مجتبی منتظری
ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری در لارستان
مؤسسه بیکران هستی
نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۴:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین