جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 15
در جشن رمضان صورت گرفت

کمک 530 میلیون ریالی خیرین کورده لارستان به نیازمندان

میلاد لارستان: نیک اندیشان روستای کورده از توابع بخش مرکزی شهرستان لارستان در جشن رمضان ۵۳۰ میلیون ریال به خانواده های نیازمند اهداء کردند.

نیک اندیشان روستای کورده از توابع بخش مرکزی شهرستان لارستان در جشن رمضان ۵۳۰ میلیون ریال به خانواده های نیازمند اهداء کردند.

به گزارش میلاد لارستان؛ هوشنگ دلاور در جشن رمضان که با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از مسئولین، معتمدین، خیرین و نیک اندیشان در سالن آمفی تئاتر مدرسه فضیلت روستای کورده از توابع بخش مرکزی لارستان برگزار شد، با بیان اینکه اینکه این روستا از معدود روستاهای کشور است که جشن رمضان در آن برگزار می شود، اظهار داشت: خیرین و نیک اندیشان روستای کورده همیشه تعامل بسیار خوبی با کمیته امداد داشته و برگزاری جشن رمضان در این روستا به همت شورا و خیرین برگزار شده است.

مدیر کمیته امداد لارستان با اشاره به اهمیت نیازهای عاطفی مددجویان، افزود: این نهاد علاوه بر رفع نیازهای اشتغال، مسکن، بهداشت و درمان، جهیزیه، فرهنگی و آموزشی که مهمترین سرفصل های کاری کمیته امداد را تشکیل می دهد برنامه های ویژه ای را در قالب طرح مفتاح الجنه دنبال می کند.

وی با دعوت از مسئولین، خیرین و حامیان طرح های اکرام و محسنین برای بازدید از منازل مددجویان، تصریح کرد: با بازدید از وضعیت زندگی نیازمندان می توان در جریان نیازهای مادی و معنوی آنها قرار گرفت و نیازهای آنان را تا حد زیادی برطرف کرد.

وی با تقدیر از همت والای خیرین روستای کورده در کمک به نیازمندان، ادامه داد: حاصل این جشن باشکوه، اختصاص کمک هایی در زمینه ساخت مسکن، خرید کامپیوتر، لب تاپ، گوشی همراه، دوچرخه و موتورسیکلت، سفر عتبات عالیات، هزینه های رایگان دندانپزشکی، اسپیلت، یخچال، فرش و حمایت از ایتام به ارزش کل ۵۳۰ میلیون ریال بوده است.

به گزارش میلاد لارستان؛ این جشن دومین جشن رمضان در شهرستان لارستان بود که اولین مورد آن در شهر لار همزمان با شانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان در سالن آمفی تئاتر دانشکده پرستاری برگزار شد.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱:۴۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین