جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 12 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

تعیین اولویتهای توسعه فارس توسط استاندار در جمع برخی نمایندگان مجلس

استاندار فارس در سخنانی وجود ۱۸ نماینده صاحب نظر در حوزه های مختلف را یک ظرفیت خوب برای فارس برشمرده و گفت: همدلی و همزبانی مدیریت ارشد استان و نمایندگان…

استاندار فارس در سخنانی وجود ۱۸ نماینده صاحب نظر در حوزه های مختلف را یک ظرفیت خوب برای فارس برشمرده و گفت: همدلی و همزبانی مدیریت ارشد استان و نمایندگان مجلس زمینه ساز توسعه و پیشرفت شتابان فارس خواهد بود.

namayande10-4

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از استانداری فارس، مهندس افشانی، در دیدار با برخی نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی نمایندگان استان با هم متحد باشند و با هم برای دستیابی به اهداف مشترک که خیر و صلاح استان در آن است تلاش کنند، موفقیت در دسترس خواهد بود اما با اقدامات انفرادی و اینکه هر نماینده تنها با بخشی نگری بخواهد کارها را پیش ببرد نتیجه چندانی حاصل نخواهد شد.

namayande10-2

**آب و كشاورزي، حمل و نقل، انرژی، گردشگری، صنعت و امنیت محورهای اصلی توسعه

استاندار فارس، در بخش دیگری از سخنان خود، از آب و كشاورزي، حمل و نقل، انرژی، گردشگری، صنعت و امنیت به عنوان محورهای اصلی توسعه استان یاد کرد و ادامه داد: آب و کمبود این مایه حیاتی امروز به اصلی ترین مشکل استان بدل شده است و مشکل کمبود آن به سایر بخش هایی که ارتباط مستقیم با آب دارند از جمله کشاورزی و صنعت نیز سرایت کرده است.

مهندس افشانی اضافه کرد: حتی در بحث عمران شهری و گردشگری و در کل هر کجا بنا باشد تاسیساتی ایجاد شود، این آب است که نقش اصلی را ایفا می کند و به شدت مورد نیاز است. وی گفت: به همین دلیل، پیگیری مسائل و مشکلات آب استان به عنوان منشا توسعه و ضرورت پیشرفت را اولویت اصلی خود قرار داده ایم و با جدیت پیگیر رفع آن هستیم.

مهندس افشانی، حمل و نقل را از دیگر محورهای توسعه استان برشمرد و گفت: حمل و نقل نیز در سه بخش اساسی جاده ای، ریلی و هوایی قابل پیگیری است و در آینده حمل و نقل دریایی هم به آن افزوده خواهد شد(؟!).

وی ادامه داد: امروز در کنار پروژه آزادراه شیراز – اصفهان، نیازمند اجرای چندین پروژه بزرگراهی، آزادراهی و خصوصا ریلی دیگر برای خارج کردن استان از بن بست هستیم.

namayande10-3

استاندار فارس، گردشگری را نیز از موضوعات بسیار مهم برای استان فارس دانست و گفت: ظرفیت ها و توانمندی های فارس در این حوزه به ما این اجازه را می دهد که هرآنچه می توانیم در این حوزه فعالیت و سرمایه گذار جذب کنیم.

 افشانی، یکی از اصلی ترین محورهای توسعه را امنیت دانست گفت: بدون امنیت هیچ کار توسعه ای به سرانجام نخواهد رسید و بنابراین مساله امنیت یک مساله اساسی و بنیادی است.

namayande10-1

استاندار فارس، ابراز امیدواری کرد که بین نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان اجرایی استان روز به روز هماهنگی بیشتری ایجاد شود تا در سایه این هماهنگی، استان فارس روز به روز پیشرفت کند.

وی، برگزاری چنین جلساتی را در جهت ایجاد همدلی و همزبانی در استان ضروری دانست و گفت: اینگونه نشست ها و جلسات کمک خواهد کرد که هر کس، متناسب با وظیفه و مسئولیتی که دارد در کنار سایر مجموعه ها در جهت رفع مشکلات استان گام بردارد.

استاندار فارس، در خصوص سفر قریب القوع دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری به این استان هم گفت: امیدواریم در این سفر با هماهنگی تمام نمایندگان استان در مجلس بتوانیم امتیازات خوبی را برای استان در حوزه های مختلف کسب کنیم.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “تعیین اولویتهای توسعه فارس توسط استاندار در جمع برخی نمایندگان مجلس”

  1. […] خبر مربوطه به جلسه استاندار و نمایندگان را با محوریت توسع در اینجا بخوانید […]

  2. […] http://larpedia.ir/rss/?p=6416 به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی استانداري فارس، رزمجو با بيان اين كه با دعوت نامه رسمي مديركل حوزه استاندار، كليه نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي به جلسه اي با موضوع محورهاي توسعه استان و هماهنگي و هم فكري در خصوص پيگيري هاي ملي دعوت شدند، اظهار داشت: اين جلسه با حضور اكثريت نمايندگان محترم برگزار شد. وي ادامه داد: در جلسه مذكور استاندار  و معاونان و نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي نقطه نظرات خود را در خصوص توسعه استان مطرح نمودند و قرار شد با وفاق و همدلي ميان مديريت ارشد استان و نمايندگان حداكثر تلاش براي پيشرفت و توسعه استان بعمل آيد. میلادلارستان: گویا در جلسه ای که با حضور استاندار در این خصوص برگزار شده تنها برخی از نمایندگان حضور داشته اند و طبق خبر مربوطه که چندی پیش میلادلارستان نیز آن را منتشر ساخت، لااقل در تصاویر خبری از نمایندگان لارستان، خنج و گراش، جهرم و لامرد و مهر نبوده است. خبر مربوطه به جلسه استاندار و نمایندگان را با محوریت توسع در اینجا بخوانید […]

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین