سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس هم خواستار شد:

لزوم تکمیل ساختمان گمرک لار

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی گمرک ایران تحقق کامل گمرک الکترونیک را یکی از اولویت‌های اصلی استان فارس دانسته  و بر لزوم گسترش فضای گمرک های منطقه تاکید نمود….

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی گمرک ایران تحقق کامل گمرک الکترونیک را یکی از اولویت‌های اصلی استان فارس دانسته  و بر لزوم گسترش فضای گمرک های منطقه تاکید نمود.
علی رحیمیان در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل گمرکات فارس  او با بیان اینکه گمرک استان فارس از جمله گمرکات فعال کشور محسوب می‌شود که دارای چند گمرک زیر مجموعه در شهرستان‌های لار، لامرد و جهرم است  تعامل سازنده گمرک با دستگاه‌های اجرایی سبب شکوفایی اقتصادی استان فارس می‌شود.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما وی گفت: با توجه به گزارش‌های ارائه شده ۷۰ درصد فعالیت ساختمانی گمرکات استان فارس انجام شده و تا آینده نزدیک این طرح‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، نیز در این مراسم با بیان اینکه گمرک استان فارس با مشکل کمبود فضا روبه‌رو است خواستار تکمیل ساختمان گمرک منطقه ویژه اقتصادی شیراز، گمرک لار، گمرک منطقه ویژه انرژی‌‌بر لامرد شد .

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین