شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

بازدید امام جمعه لار و مدیر کل راه و شهرسازی لارستان از مراکز نگهداری سالمندان و معلولین

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان به همراه نماینده ولی فقیه و امام جمعه لار از سرای جهاندیدگان مهر و نیز مجتمع معلولین فجر لارستان بازدید کردند. به گزارش میلادلارستان…

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان به همراه نماینده ولی فقیه و امام جمعه لار از سرای جهاندیدگان مهر و نیز مجتمع معلولین فجر لارستان بازدید کردند.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان، همزمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان مدیر کل و تعدادی از کارکنان این اداره کل با همراهی حجت الاسلام و المسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لار از سرای جهاندیدگان مهر لارستان بازدید کرده و ضمن دیدار با سالمندان ساکن در این سرا و عیادت از برخی بیماران، از درگاه خداوند برای آنان آرزوی سلامتی و بهروزی کردند. در این دیدار که ابراهیم روشن ضمیر مدیر عامل سرای جهاندیدگان مهر نیز حضور داشت، هیئت بازدید کننده از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مرکز و نحوه رسیدگی به سالمندانِ تحت مراقبت و نیز برخی مشکلات و کمبودها قرار گرفتند.

در ادامه مهندس باقری فرد به همراه امام جمعه از مجنمع معلولین فجر لارستان که زیر نظر اداره بهزیستی فعالیت می‌کند، بازدید کردند. در این اقدام خیرخواهانه نیز هیئت مذکور ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مجتمع و آشنایی با فعالیت‌های گسترده و ایثارگرانه مسئول و کارکنان آن، برای معلولین جسمی، ذهنی و حرکتیِ این مجموعه آرزوی سلامتی و بهبودی کردند. مدیر کل راه و شهرسازی لارستان و امام جمعه لار در پایان بازدید، دیدار با سالمندان، بیماران و معلولین عزیز به‌ویژه در ماه مبارک رمضان را یکی از بالاترین کارهای خیر عنوان کردند و برای کارکنان و پرستارانی که در این دو مرکز خیریه به فعالیت مشغول‌اند آرزوی تندرستی و طول عمر نمودند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین