یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 41 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1
با حضور فرماندار لارستان و گراش:

حسینیه و مجتمع فرهنگی پیامبر اعظم (ص) در جلال آباد ‎افتتاح شد

همزمان با عید سعید فطر و با حضور نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حجت الاسلام دکتر رمضانی امام جمعه موقت لار، فرودی فرماندار گراش، امامان جمعه جویم…

همزمان با عید سعید فطر و با حضور نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حجت الاسلام دکتر رمضانی امام جمعه موقت لار، فرودی فرماندار گراش، امامان جمعه جویم و بنارویه ،فرماندهان نظامی و انتظامی،بخشدار بنارویه،جمعی از مسئولین محلی و قشرهای مختلف مردم شیعه و سنی ،حسینیه و مجتمع فرهنگی مذهبی پیامبر اعظم (ص) در روستای جلال آباد از بخش بنارویه لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

004

در حاشیه افتتاح این مجتمع ،معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان اظهار داشت: کسانی که دارای تمکن مالی هستند اول به خانواده و اقوام و بعد به مستضعفین و نیازمندان کمک کنند و به کارهای عام المنفعه بپردازند.که الحمدالله خانواده ابراهیمی در این منطقه بدون نام و نشان کارهای خیر زیادی را انجام داده و می دهند .

نجیب زاده با اشاره به اینکه در منطقه لارستان خیرین زیادی هستند که قسمتی از مال خود را می بخشند و به ساخت بناهای عام المنفعه می پردازند؛افزود: هر جایی از این منطقه پهناور که نگاه کنید آثار خیر خیرین دیده  می شود،البته در این خصوص اینطور هم برداشت نشود که مردم لارستان مردم ثروتمندی هستند، نه؛ بلکه مردم لارستان افرادی سخاوتمند و همت بلندی دارند.

فرماندار ویژه لارستان ادامه داد:خیرین لارستانی این پول های را که در راه خدا انفاق می نمایند را با تلاش و مشقات فراوانی در سرما و گرمای کشورهای حاشیه خلیج فارس بدست آورده اند که به راحتی و با همت بلندشان این پول ها را در راه خدا هزینه می کنند و خدا را شکر این نعمتی بزرگی در منطقه لارستان است و باعث افتخار در کل ایران اسلامی می باشند.

012

معاون استاندار فارس گفت: از افتخارات دیگر منطقه لارستان بزرگ وحدت تحسین برانگیز شیعه و سنی است که سالیان سال است که مردم این منطقه برادر وار در کنار یکدیگر زندگی می کنند و در تمامی مراسم ملی مذهبی با هم به اجرای برنامه می پردازند و جشن های خود را برگزار می نمایند و از این بابت هم خداوند بزرگ را شاکریم. وی از همه جوانان و نوجوانان منطقه خواست که قدر این وحدت را بدانند چرا که این وحدت مثال زدنی به سادگی به دست نیامده است و اگر اوایل انقلاب رهنمود های علمای شیعه و سنی و در راس آن مرحوم حضرت آیت الله العظمی آیت اللهی(ره) در منطقه نبود اختلاف شدیدی بوجود می امد و الان هم اگر هوشیار نباشیم وحدت ما دچار خدشه می شود.

نجیب زاده به کسانی که به هر نحو ممکن بخواهند وحدت منطقه را بر هم بزنند هشدار داد:وحدت در لارستان با خون دل بدست آمده است و اگر کسی چه شیعه و چه سنی بخواهد با صحبت ها ی غیر منطقی و بی اساس خود وحدت منطقه را برهم بزند اینها دوست نیستند بلکه دشمن ما هستند.

سخنرانی امام جمعه بنارویه و یکی از امامان جمعه اهل سنت منطقه لارستان،اجرای گروه سرود و شعرخوانی از دیگر برنامه های این مراسم بود. در پایان نیز با اهدا لوح سپاس از خیر ساخت این حسینیه حاج مظفر ابراهیمی و ورثه مرحوم حاج غضنفر ابراهیمی تقدیر شد.

015

018

گفتنی است این حسینیه و مجتمع در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ متر مربع با زیربنای ۸۰۰ متر مربع با هدف ایجاد وحدت و همدلی بیشتر بین مردم منطقه ،با هزینه ای افزون بر ۱۴ میلیارد ریال توسط حاج مظفر ابراهیمی و ورثه مرحوم حاج غضنفر ابراهیمی ساخته شده است.

007

اضافه می گردد که این مجتمع شامل سالن مجتمع و حسینیه،خانه عالم،اتاق مدیریت ،آشپزخانه،دارالقران،سرویس بهداشتی،موتور خانه و… می باشد.

. گزارش تصویری این دیدار ار دریچه دوربین حامد درویش زاده می بینیم:

 

001

002

003

004

005

006

007

008

009

010

011

012

013

014

015

016

017

018

019

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین