شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 16 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

اجتماع بزرگ «مدافعان حریم خانواده» در لارستان

میلاد لارستان: مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان، از برگزاری ویژه برنامه اجتماع بزرگ عفاف و حجاب با عنوان «مدافعان حریم خانواده» در لارستان خبر داد.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان، از برگزاری ویژه برنامه اجتماع بزرگ عفاف و حجاب با عنوان «مدافعان حریم خانواده» در لارستان خبر داد.

امین دلخسته در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با اشاره به اینکه اجتماع بزرگ عفاف و حجاب و تجمع مردمی «مدافعان حریم خانواده» با محوریت بانوان در لارستان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این تجمع عصر روز دوشنبه هفته جاری از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در محوطه دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر لارستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه به مناسبت ۲۱ تیرماه سالروز ملی عفاف و حجاب ویژه برنامه های مختلفی در این روز توسط خواهران بسیجی در سطح شهر، بازارها، مساجد و پایگاههای مقاومت برگزار می شود، افزود: تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده و چادر زهرایی شاخص ترین برنامه این روز است.

دلخسته با برشمردن برنامه های پیش بینی شده در این ایام، تصریح کرد: برپایی نشست های روشنگری با موضوع عفاف و حجاب در سطح مساجد و پایگاههای مقاومت، اهدای گل به بانوان محجبه، توزیع برشور با موضوع آسیب های بدحجابی، استقرار گروههای امر به معروف و نهی از منکر در نقاط مختلف شهر لار را از برنامه های این روز ملی مذهبی عنوان کرد.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان، هدف از بزرگداشت روز عفاف و حجاب را تقویت اعتماد به نفس بانوان محجبه، ترویج زندگی عفیفانه در سطح جامعه، ایجاد زمینه همکاری و هم‌افزایی سازمان‌های مردم‌نهاد در زمینه حجاب و عفاف، فرهنگ‌سازی گفتمان سبک زندگی عفیفانه و مقابله با هجمه‌های پیش‌بینی شده توسط دشمن در رابطه با کشف حجاب زنان نام برد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱:۰۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین