شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
دکترجعفرپور:

چه عاملی باعث شده که بودجه اشتغال محرومان کاهش یابد؟

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس و نماینده مردم لارستان، خنج و گراش با بیان اینکه فقرا در بزنگاه‌های حساس یاور رهبری هستند گفت: چه عاملی باعث شده که بودجه اشتغال محرومان…

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس و نماینده مردم لارستان، خنج و گراش با بیان اینکه فقرا در بزنگاه‌های حساس یاور رهبری هستند گفت: چه عاملی باعث شده که بودجه اشتغال محرومان از سال ۹۴ به سال ۹۵ کاهش پیدا کند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از خانه ملت، جمشید جعفرپور در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۲ تیرماه) مجلس شورای اسلامی پس از ارائه گزارش رئیس کمیته امداد، گفت: انقلاب اسلامی با هدف تقویت و تثبیت ارزش‌های اسلامی شکل گرفت و هر جا که صحبت از امام خمینی مطرح باشد محرومیت زدایی را به همراه دارد.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی  با بیان اینکه کمیته امداد و سازمان بهزیستی در جهت محرومیت زدایی از فقرا تلاش می کنند افزود: محرومان در بزنگاه های حساس و در جبهه های جنگ یار و یاور رهبری بوده اند.

جعفرپور ادامه داد: امام خمینی(ره) کمیته امداد را با هدف کمک به محرومان و رفع فقر و محرومیت از جامعه تاسیس کرد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) مبارزه با معلول یعنی رفع محرومیت را بر عهده دارد تاکید کرد: مسئولان نظام مبارزه با علت یعنی فقر را بر عهده دارند لذا باید برای مبارزه با علت اشتغال را افزایش دهند و از طریق قوانین و لوایح می توان بخشی از این فقر را کاهش داد.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش  با بیان اینکه در قوانین بودجه سالیانه باید مبالغی را برای اشتغال محرومان اختصاص داد تصریح کرد: چه عاملی باعث شده که بودجه اشتغال محرومان از سال ۹۴ به سال ۹۵ کاهش پیدا کند و البته یکی از علل فقر نداشتن تحصیلات است لذا باید با اعطای وام های کم بهره و بیمه روستایی ریشه فقر در کشور خشکانده شود.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “چه عاملی باعث شده که بودجه اشتغال محرومان کاهش یابد؟”

  1. ناشناس گفت:

    سلام خسته نباشید برنامه تان خیلی خوبه ولی بعضی ازمطالب چندبار تکراری میباشد دقته بیشتری کنیدکه متنها تکراری نشه شهرواند لاری ازکویت

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین