سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
در سامانه پیگیری مشکلات مردمی :

از گازکشی شهرک اندیشه تا مشکلات بیمارستان های منطقه+ اخطار مهم به مسئولان

بخش دیگری  از پیامک های ارسالی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان را با کمی تاخیر با هم مرور می کنیم. امید که پیامک های ارسالی در جهت توسعه شهری و…

بخش دیگری  از پیامک های ارسالی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان را با کمی تاخیر با هم مرور می کنیم. امید که پیامک های ارسالی در جهت توسعه شهری و حل مشکلات مردم، توسط مسئولان به طور جدی پیگیری شود. مخاطبان گرامی می توانند نظرات خود در راستای بهتر شدن این بخش را نیز به هر نحو ممکن برای ما ارسال نمایند. لطفا خادمین خود در میلادلارستان را همراهی نمایید. این پیامک ها را با هم مرور می کنیم.

مهم: از این تاریخ به بعد در صورت پاسخگو نبودن مسئولین دوربین میلادلارستان و گزارشگران آن به همراه گزارشگران سایر رسانه های منطقه جهت پیگیری موضوع و مطالبه از مسئولان تا حد امکان اطلاع رسانی و گزارش تهیه می کنند. در این خصوص در صورت پاسخگو نبودن مسئول، نام آن مسئول و تخلف وی ذکر خواهد شد. لطفا مسئولین پاسخگو باشند.

۱- تمام خيابان هاي لار مجهز به سرعت گير است اما در خيابان سي متري فرمانداري، اصلا سرعت گير وجود نداشته و تصادفات  بسيار بالا. خواهشمند است با ايجاد سرعت گير تصادفات را  کاهش دهید.(قابل توجه اداره راهنمایی و رانندگی)

۲- لطفا نسبت به پیگیری و حل موضوعات و مشکلات درج شده در سامانه  از مسئولين ذيربط پاسخ بخواهید. زيرا بعضي از مسئولان نسبت به اين مشكلات بي تفاوت هستند.(قابل توجه راوبط عمومی میلادلارستان)

۳- باتوجه به اينكه يكي ازقطعه هاي دارحمه جديد(كه هنوز اسمي براي آن انتخاب نشده) به نام قطعه روحانيت نامگذاري شده شايسته است كه قطعه اي هم به قطعه سادات تعيين گردد. (یک پیشنهاد خطاب به هیئت امنای دارالرحمه)

۴- لطفا از شهرداري بخواهيد فكري به حال آسفالت محله كهويه ورودي شهرك محمدرسول ا…(ص)كنند. واقعا وضعيت نامناسبي دارد.(قابل توجه شهرداری لار)

۵- در شهرك امام، (امام خميني۷) كار زيرسازي شروع شده. مبالغ متفاوت از افراد اخذ شده  ولی كار فرماليته انجام شده و ناراحتي همسايه ها و نيمه كاره رها كردن و…. و در آخر خروجي فاضلاب خانه مردم (پیام به صورت ناقص ارسال شده ولی گویای مشکلات شهرم امام خمینی است. قابل توجه روابط عمومی میلاد و رسانه ها جهت تهیه گزارش و نیز قابل توجه متولیان شهرک امام خمینی(ره))

۶- كجاي قانون ايران نوشته كه راهنمايي و رانندگي هر روز مردم را جريمه كند كه در لار هر روز جريمه ميكنند؟ انصاف کجا رفته؟( قابل توجه راهنمایی و رانندگی جهت جریمه کمتر و نیز مردم  جهت رعایت قانون بیشتر)

۷-  چرا شهرداري بجاي اين که  هرسال گل و درخچه هاي كوچك بکارد (مثلا : فلكه اي كه تقاطع ۴۰متري اول و خيابان وحدت هست) از کاشت درخت شمشاد استفاده نمی کند که بتوان از سایه آن نیز بهره برد؟ (قابل توجه شهرداری لار)

۸- لطفا پیگیری کنید زمینهای جنب کشتارگاه  اول شهر قدیم و یا زمین های جنب کوره آجرپزی .. جز محدوده شهر  شده و شهرک جدید و زمین ارزان قیمت به  جوانان فروخته شود. لطفا بیگیری کنید و نمایش دهید. (قابل توجه مسئولین زمین شهری و رسانه ها جهت پیگیری)

۹- امکانات. بیمارستان و بهداشت ودرمان در اوز سابقه طولانی وبه قبل از انقلاب برمی گردد وکلیه زیرساخت های انهم خیرساز است و به جرات از بسیاری از شهرستانهای فارس هم بهتراست. ولی افسوس که. مسولیندر لارستان برای ایجاد شبکه بهداشت و درمان در اوز همکاری نمی کنند. در حالیکه در بخشهای زرقان شیراز و اباده طشک نیریز شبکه بهداشت و درمان دایر وخدمت رسانی میکنند. مردم پیگیر هستند. ولی دانشکده. پزشکی لار همکاری واقدام نمیکند(قابل توجه دانشکده علوم پزشکی لار جهت پاسخگویی)

۱۰- متاسفانه در بیمارستان لار هر مسئولی که از جیب دولت کمتر خرج کند  ولو به ضرر بیمار و سختی کار پرسنل، بیشتر مورد تشویق قرار میگیرد. بنابر این دوستان بجای جذب اعتبار و ارتقا سطح کیفیت و رضایتمندی  بیمار و پرسنل بدنبال خرج نکردن و ابقای مقام خود هستند. البته منظور بعضی بخشهاست(قابل توجه مسئولان بیمارستان امام رضا(ع) لار جهت پیگیری و پاسخگویی)

۱۱- شنیده  ها حاکی است به علت اینکه حق کارانه پزشکان متخص در بیمارستان های لار ومنطقه داه نمیشود، کم کم این افراد از طرح تحول سلامت خارج میشوند و به مطبهای خود بر میگردند. در لار و گراشو  و اوز کم کم  خروج پزشکان شروع شده. لطفا پیگیری نمایید( قابل توجه شبکه بهداشت و بیمارستان های منطقه  جهت پیگیری و پاسخگویی)

۱۲-  چرا یک شهرک ( شهرک اندیشه ) در وسط شهر هنوز از کمترین امکانات بر خوردار است و گاز ندارد پس چطور ادعا داریم که تمام روستاها رو میخواهیم لوله کشی گاز بکنیم . بارها از گازرسانی به این شهرک سخن گفته می شود، هنوز گازکشی شروه نشده. شرکت گاز علمک ها رو اجرایی نکرده . بهانه می آورد. (قابل توجه روابط عمومی میلادلارستان جهت تهیه گزارش و قابل توجه شرکت گاز جهت پاسخگویی)

۱۳-  از اهالی ساکنین شهرک اندیشه هستم. شرکت گاز چند وقتی است که لوله کشی گاز شروع کرده بود که پس از چند وقت تعطیل گردیدو فقط تعدادی از بلوک ها باقی مانده است و پس از تماس با شرکت گاز چندین نوبت قول های بی جا و بی دلیل می آوردند که در آخرین تماس گفتند که ما لوله کشی ( علمک زدن ) را اجرا نمیکنیم خواهشمند هستیم که پیگری لازم صورت گیرد (قابل توجه روابط عمومی میلادلارستان جهت تهیه گزارش و قابل توجه شرکت گاز جهت پاسخگویی)

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۵۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “از گازکشی شهرک اندیشه تا مشکلات بیمارستان های منطقه+ اخطار مهم به مسئولان”

  1. ناشناس گفت:

    از پزشکها وقوانین بیمارستانی لار هیچ نگید که دلخونیم توروخداچندتادکتر باسواد بیارید توی همه تخ۰صصها که تعداد محدود مریض هم نبینن

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین