پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 25 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4
در مصاحبه رئیس تأمین اجتماعی لارستان با میلاد مطرح شد:

از پیشرفت درمانگاه تامین اجتماعی تا بخشودگی جرائم کارگاه های تولیدی و صنعتی

میلاد لارستان: رئیس شعبه تأمین اجتماعی لارستان از ادامه دار بودن طرح بخشودگی جرائم کارگاههای تولیدی، صنعتی و معدنی تا شهریور ماه ۹۵ خبر داد.

رئیس شعبه تأمین اجتماعی لارستان از ادامه دار بودن طرح بخشودگی جرائم کارگاههای تولیدی، صنعتی و معدنی تا شهریور ماه ۹۵ خبر داد. روح الله رحیمی در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با بیان اینکه ۲۰ هزار نفر بیمه شده اصلی و بیش از ۳۲ هزار نفر بیمه شده تبعی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی لارستان قرار دارند، اظهار داشت: مجموع بیمه شدگان در لارستان به ۵۲ هزار و ۸۸۰ هزار نفر می رسد.

وی همچنین از پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی لارستان خبر داد و افزود: از ابتدای سال ۹۵ عملیات احداث درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی لارستان با تلاش های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به همت خیرین محترم وطن پرست و خانواده رضاپور آغاز شده است.

رئیس شعبه تأمین اجتماعی لارستان بیان کرد: مجوز بیمارستان تأمین اجتماعی نیز برای لارستان اخذ شده و امید می رود با مشارکت خیرین منطقه لارستان در آینده ای نزدیک عملیات احداث آن شروع شود.

tamin larestan 02

وی با بیان اینکه طرح بخشودگی جرائم کارگاههای تولیدی، صنعتی و معدنی تا شهریور ماه ۹۵ در دستور کار سازمان تأمین اجتماعی قرار دارد، تصریح کرد: صاحبان بدهکار مشاغل تولیدی، صنعتی و معدنی می توانند با مراجعه به نمایندگی سازمان تأمین اجتماعی در لارستان از این بخشودگی برخوردار شوند.

رحیمی از برنامه ریزی کارشناسان سازمان تأمین اجتماعی لارستان برای آگاهی بخشی درخصوص فعالیت های این سازمان به مردم و همشهریان خبر داد و اضافه کرد: با هماهنگی های صورت گرفته با اتاق اصناف، شوراها و بخشداران شهرها و روستاهای منطقه لارستان، کلاسهای توجیهی عمومی توسط کارشناسان این سازمان در سطح شهرستان در حال برگزاری است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۹:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین