جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۵ق.ظ
::آخرین مطلب 13 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید عفیفه لارستان

اعزام 8 گروه جهادی به 5 روستای محروم بخش مرکزی لارستان

میلاد لارستان: فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید عفیفه لارستان از اعزام هشت گروه جهادی به پنج روستای محروم بخش مرکزی این شهرستان در روزهای آینده خبر داد.

فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید عفیفه لارستان از اعزام هشت گروه جهادی به پنج روستای محروم بخش مرکزی این شهرستان در روزهای آینده خبر داد.

علی طیبی زاده در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با بیان اینکه در تابستان امسال نزدیک به ۲۷۰ نفر از بسیجیان دانشجو، دانش آموز و اقشار به اردوهای جهادی در قالب هشت گروه به روستاهای محروم بخش مرکزی شهرستان لارستان اعزام می شوند، اظهار داشت: فعالیت های جهادگران با توجه به نیازهای منطقه مورد هدف متفاوت است.

وی افزود: این عرصه ها در حوزه های فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، عمرانی، بهداشت و درمان، محرومیت زدایی، کشاورزی، مطالبه گری از مسئولان در راستای پرداختن به مسائل و مشکلات محرومان است.

فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید عفیفه لارستان با اشاره به اینکه بنا به عرصه های شناسایی شده در این مرحله گروههای جهادی به روستاهای کهنه مرکزی، بیخویه، مهرآباد، چاه نهر و دُرز اعزام خواهند شد، تصریح کرد: مهمترین شاخصه های در نظر گرفته شده جهت گروههای جهادی، پرداختن به بُعد عمرانی و فرهنگی است.

طیبی زاده در پایان اضافه کرد: هدف از برگزاری این اردوها، خودسازی، خدمت رسانی، آشنایی با فضای جامعه، گسترش فرهنگ ساده زیستی و غیره است.

 خبرنگار: حسن فراست

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۸:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین