سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۹ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
رئیس اداره ارشاد لارستان در مصاحبه با میلادلارستان:

کلاس‌های فیلمسازی و تدوین فیلم در لارستان برگزار میشود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد لارستان گفت: بنا به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کلاس‌های فیلمسازی و تدوین فیلم از طرف دفتر انجمن سینمای جوان جهت رشد آگاهی جوانان شهرستان لارستان با…

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد لارستان گفت: بنا به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کلاس‌های فیلمسازی و تدوین فیلم از طرف دفتر انجمن سینمای جوان جهت رشد آگاهی جوانان شهرستان لارستان با هنر هفتم تشکیل می‌شود.

سیدعلی اصغر رفعت حقیقی در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با ابراز خرسندی از فعالیت سینما دیجیتال در شهر لار، اظهار داشت: خوشبختانه از ابتدای شروع به کار این مرکز فرهنگی، استقبال خوبی از سوی مردم هنردوست لارستان از فیلم‌های اکران شده به عمل آمده است.

وی با بیان اینکه میزان استقبال مخاطبان از فیلم‌های اکران شده در سینما هنر لارستان بستگی به موضوع و همچنین تبلیغات صورت گرفته در صدا و سیما و شبکه‌های مجازی دارد، افزود: تاکنون ۱۲ فیلم در سینمای لارستان اکران شده که شروع کار آن با فیلم پرمخاطب «محمدرسول الله(ص)» بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد لارستان با ابراز رضایت از استقبال بی‌نظیر مردم این شهرستان از فیلم سینمایی «محمدرسول الله(ص)»، تصریح کرد: در دو هفته اکران این فیلم در لار، تمام صندلی‌های سینما در دو طبقه پر از تماشاچی بود.

وی با اشاره به اینکه سعی شده است در انتخاب فیلم‌های سینمایی همراه و همزمان با سینماهای کشور، فیلم‌های به روز انتخاب شود، بیان کرد: از جمله این فیلم‌ها می‌توان انیمیشن شاهزاده روم برای نسل خردسال، رخ دیوانه، من سالوادور نیستم، ۵۰ کیلو آلبالو، بادیگارد، رسوائی ۲ و در حال حاضر بهترین فیلم جشنواره بین‌المللی فجر ایستاده در غبار  در حال اکران است.

رفعت حقیقی با بیان اینکه انجمن سینمای جوان به عنوان شصتمین دفتر در کشور مشغول به فعالیت‌های هنری است، تصریح کرد: فیلم‌های روز سینماهای جهان به صورت هفتگی در سینمای جوان پخش و توسط منتقدین برتر استانی و کشوری مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد لارستان بیان کرد: بنا به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در آینده‌ای نزدیک، کلاس‌های فیلمسازی و تدوین فیلم از طرف دفتر انجمن سینمای جوان جهت رشد آگاهی جوانان شهرستان لارستان با هنر هفتم تشکیل شود.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۹:۵۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “کلاس‌های فیلمسازی و تدوین فیلم در لارستان برگزار میشود”

  1. احمد گفت:

    لطفا تاریخ و محل را اعلام نمایید

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین