شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11

شرکت سیمان جواب دهد؛ آیا بی سروسامان کردن نان‌آور خانواده در راستای فرامین رهبری است؟!

در پی اخراج برخی کارکنان شرکت سیمان لار و تعدیل نیرو توسط این شرکت به بهانه کاهش فروش و درآمد کارخانه، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی لارستان خطاب به مسؤلین…

در پی اخراج برخی کارکنان شرکت سیمان لار و تعدیل نیرو توسط این شرکت به بهانه کاهش فروش و درآمد کارخانه، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی لارستان خطاب به مسؤلین لار بیانیه ای را صادر کرد. متن بیانیه بدین شرح است:

باسمه تعالی

وقتی پای صحبت و کلام باشد همه مرید سینه چاک و گوش به فرمان رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) هستیم. اما ارادت و دوست داشتن لوازم و شروطی دارد که در صورت التزام به آن می توانیم ادعای سربازی رهبر عزیزمان را داشته باشیم. یکی از این شروط تلاش بی وقفه و خالصانه در تحقق انتظارات آن سید فرزانه از ماست؛ ایشان در ابتدای سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» را در صدر خواسته های خود از ملت و مسئولین قرار دادند که باید دید، ما در برابر این شعار چه اقدام اساسی انجام داده ایم؟

قابل توجه مسئولان لارست؛
ایا! به نظر شما به بهانه عدم بازدهی و کاهش فروش کارخانه سیمان لارستان اقدام به اتخاذ سیاست «به اصطلاح تعدیل نیرو» و هر ماه تعدادی از نیروهای جوان را تسویه حساب و بیکار نمایند در راستای فرامین و خواسته های رهبری است؟

این اقدام دال بر بی تدبیری مدیرانی است که اینگونه بر ضعف مدیریتی خود سرپوش گذاشته اند و مطمئن باشند که این عمل نه مورد رضایت خداست و نه خلق خدا.

آگاه باشید که بی سروسامان کردن نان آور یک خانواده باعث سرافکندگی وی مقابل زن و فرزند و عامل ناهنجاری، کشمکش خانوادگی، وچه بسا از هم پاشیدن بسیاری از زندگی هاست و افرادی که مسئولند هم در این دنیا و هم در سرای آخرت باید پاسخگو باشند.

چه دلیل دارد عده ای پس از بازنشستگی بازهم در کارخانه سیمان مشغول فعالیت هستند و حاضر به کناره گیری نیستند! آیا این اشغال نمودن جای جوانان جویای کار نیست؟

بیایید بدون استناد به سهامی بودن و غیردولتی بودن کارخانه، به مصداق عذر بدتر از گناه!، جایمان را به جوانان بدهیم و در عین کناره گیری، چون راهنمایی دلسوز مشتاقانه به جوانان مملکتمان مشاوره بدهیم تا حاصل تلفیق تجربه دیرین و انرژی جوانی رونق دوباره کارخانه باشد.

همت کنیم با سرلوحه قرار دادن رضای الهی و خدمت به مردم به عنوان افضل عبادات، جهادگونه اقدامی اساسی و اصولی انجام دهیم تا چرخ های کارخانه سیمان لار را با نیروهای کارآمد و برنامه اصولی بچرخانیم. درغیر این صورت باید پاسخگوی نگاه پریشان زن و فرزندان کسانی باشیم که در طی سیاست تعدیل نیرو بیکار شده اند.

بیایید قبل از آنکه دیر شود، دور هم جمع شویم و با سرلوحه قرار دادن فرمان رهبر عزیزمان و کسب نظر کارشناسان زبده و کار آزموده با مدیریتی نوین، کارخانه سیمان لارستان بزرگ را رونقی دوباره بخشیم و جای تعدیل نیرو، توسعه پایدار آن را مد نظر قرار دهیم. فراموش نکنیم امام فرزانه مان امام خامنه ای فرمودند:«من هم اندازه همان جوان بیکار شرمنده ام.»

مجموعه بسیج دانشجویی نیز به عنوان تشکل مشتاق، حاضر به هر نوع خدمتگزاری و همکاری است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

4 Responses to “شرکت سیمان جواب دهد؛ آیا بی سروسامان کردن نان‌آور خانواده در راستای فرامین رهبری است؟!”

  1. ناشناس گفت:

    سلام.
    این شرکت تا کی میخواد از سکوت سهامداران سواستفاده کنه و حقشون رو پرداخت نکنه.
    این شرکت برای بعضی ها بد نیست.من سهامدار فقط اسمی دارم تو کارخونه….

  2. ناشناس گفت:

    بینظر شما…

  3. امید گفت:

    سلام
    چرا صحبت های بنده رو توی سایتتون نزدید ؟

  4. امید گفت:

    با سلام
    مدیر عامل شرکت سیمان لارستان از سکوت لاری ها سو استفاده میکنه
    به نظر بنده مدیری که بخاطر فروش پایین میاد تعدیل نیرو میکنه این کار ضعف مدیریت رو میرسونه برای اینکه راه های بهتری هم هست که از این بحران خارج بشه ، یکی از این راهکارها گرفتن یک بازاریاب خوبه که بتونه شرکت رو از این وضعیت بیاره بیرون
    حالا به نظر شما به این مدیر میشه گفت مدیر خوب و لایق ؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین