شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۲ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

عکاس میلادلارستان روز خبرنگار را با شاتر طولانی تبریک گفت+عکس

فرا رسیدن روز خبرنگار را به کلیه خبرنگاران،عکاسان، ایده پردازان فرهنگی، سردبیران و روزنامه نگاران تبریک می گوییم. شاید یکی از مهمترین بخش های خبرنگاری، گزارش های خبری تصویری باشد…

فرا رسیدن روز خبرنگار را به کلیه خبرنگاران،عکاسان، ایده پردازان فرهنگی، سردبیران و روزنامه نگاران تبریک می گوییم. شاید یکی از مهمترین بخش های خبرنگاری، گزارش های خبری تصویری باشد و شاید زیباتر آن باشد که یک عکاس با شاتر دوربین خود و تنها با تغییرات و باز و بسته کردن لنز دوربین بتواند این متن را تقدیم به همکاران خویش نماید که ” روز خبرنگار مبارک باد”

تصویری که در ادامه ملاحظه می شود یک اثر هنری از عکاس خوش ذوق میلاد لارستان، کیوان فتحی است که با شیوه ای جالب و بدون استفاده از نرم افزارهای جانبی نظیر فتوشاپ و … ایجاد شده است.

وی در خصوص نحوه ایجاد این عکس می افزاید: عکس فوق با استفاده از  سرعت شاتر۳۰ثانیه (سرعت پایین) و  دیافراگمf/22 (دیافراگم بالا) و با ایزوISO_100 گرفته شده که در این حالت تنها نور می تواند توسط دوربین ثبت شود و مابقی اشیای اطراف در صورت متحرک بودن محو و نامفهوم ثبت می شوند. وی افزود در این حالت با استفاده از نور موبایل متن مذکور به صورت برعکس نوشته شده و با توجه به این که شاتر میتواند این نور را ثبت نماید، مابقی اشیای پیرامونی تیره نشان داده می شوند. این عکاس جوان در ادامه می گوید: به دلیل اینکه فضای تصویر برداری کاملا تاریک بوده است لذا تنها نور موبایل توسط شاتر سرعت پایین ثبت شده و دو خبرنگاری که در دو گوشه عکس نیز مشخص شده اند از ثانیه های ۱۵ به بعد و با استفاده از نور موبایل می توانند در تصویر ثبت شده توسط دوربین پدیدار باشند و در غیر این صورت آنها نیز محور نشان داده می شدند.

کیوان فتحی در پایان این عکس را به خبرنگاران لارستانی تقدیم نمود.

DSC_3585

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “عکاس میلادلارستان روز خبرنگار را با شاتر طولانی تبریک گفت+عکس”

  1. حبیبآسوده گفت:

    احسنت و خداقوت به کیوان عزیز

  2. sahar گفت:

    احسنت آقای فتحی عالی بود.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین