جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
بدنبال تعطیلی مغازه ها در وقت نماز صورت گرفت

تقدیر از 8 کسبه بخش بیرم لارستان+اسامی

میلاد لارستان: طی آئینی به مناسبت روز جهانی مساجد با حضور امام جمعه بخش بیرم لارستان از ۸ کسبه این شهر بدلیل تعطیلی مغازه ها در وقت نماز تجلیل شد.

طی آئینی به مناسبت روز جهانی مساجد با حضور امام جمعه بخش بیرم لارستان از ۸ کسبه این شهر بدلیل تعطیلی مغازه ها در وقت نماز تجلیل شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان؛ در نماز جمعه امروز طی مراسمی به مناسبت روز جهانی مساجد با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین زندوی امام جمعه بخش بیرم و جمع کثیری از مردم متدین این بخش که در مسجد محمدرسول الله(ص) برگزار شد، از ۸ کسبه این شهر بدلیل تعطیلی مغازه ها در وقت نماز تجلیل شد.

در حاشیه این مراسم، سیدمصطفی صدرانشین فرمانده پایگاه مقاومت شهید دستغیب بیرم با گرامیداشت روز جهانی مساجد، گفت: مسجد، از صدر اسلام تاکنون به عنوان مرکز تجمع مومنین بوده است.

وی با اشاره به جایگاه فرهنگی، اجتماعی و مذهبی مساجد، افزود: می بایست با تشویق اقشار مختلف جامعه و بخصوص جوانان و نوجوانان زمینه هدایت معنوی آنها را فراهم کرد.

فرمانده پایگاه مقاومت شهید دستغیب بیرم در تشریح این مراسم، تصریح کرد: پایگاه مقاومت شهیددستغیب (امامزاده-شاه زندو) شهر بیرم در اقدامی ابتکاری به مناسبت روز جهانی مسجد به ۸ نفر از افرادی که در این شهر کاسب هستند و در وقت نماز مغازه خود را تعطیل و به سمت مسجد برای خواندن نماز اول وقت حرکت می کنند، شناسایی کرده و از آنها تقدیر می کند.

صدرانشین ابراز امیدواری کرد که با یک فرهنگسازی بین مردم این شهر هیچ مغازه ای موقع اذان باز نباشد و همه کسبه به نماز اول وقت اهمیت دهند.

اسامی افراد تجلیل شده:

۱-عادل جوادی(مغازه ساندویچی)

۲-آقای اسماعیل رایگان(مغازه لوازم التحریر)

۳-آقای محمدعلوی(مغازه ظرف فروشی)

۴-آقای حاج علی محمدنیا(مغازه موتورسيلك فروشي)

۵-آقای محمدناطقی لاری(کتاب فروشی)

۶-آقای حاجی پرهنر(مغازه عطاری)

۷-آقای مرتضی موسی زاده(مغازه سوپرمارکت)

۸-آقای علی موالی(مغازه لباس فروشی)

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۶:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین