جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 13

درمانگاه تأمين اجتماعي به كجا انجاميد؟!

چندي قبل مصوبه تأسيس درمانگاه و بيمارستان تأمين اجتماعي توسط نماينده مردم لارستان، خنج و گراش، اخذ گرديد و شوراي شهر لار براي تأمين منابع مالي ساخت درمانگاه پيشقدم شد…

چندي قبل مصوبه تأسيس درمانگاه و بيمارستان تأمين اجتماعي توسط نماينده مردم لارستان، خنج و گراش، اخذ گرديد و شوراي شهر لار براي تأمين منابع مالي ساخت درمانگاه پيشقدم شد که در جلسه فرمانداري كه با حضور اعضاي كمسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي تشكيل شده بود از اعضاي

شوراي شهر جهت پذيرش  تأمين هزينه مالي تأسيس درمانگاه مذكور تشكر به عمل آمد. اما با گذشت چندين ماه از تصويب، هنوز خبري از تأمين هزينه نشده و اگر هم آبي از آب تكان خورده ما اطلاعي نداريم.

به هر حال به نص كلام «اَلكَريمُ اِذا وَعْدَ وَفي»  لازم است جوانمردانه به پيمان خويش  وفا نماييد و اين مهم را به انجام برسانيد.

 لازم به ذكر است واژه‌ي نظام به عنوان نخي قلمداد نمودند كه جايگاه هريك از دانه‌هاي تسبيح را مشخص مي‌نمايد. طبعاً اگر دانه‌هاي تسبيح در جايگاه حقيقي خود نباشند، كار تسبيح مختل مي‌شود. نظام اجتماعي نيز از اين قاعده مستثني نيست. هريك از مسئولين نظام مي‌بايست به نحو مطلوب وظيفه‌ي خويش را انجام دهند. اگر عضوي از مسئولين نظام شانه از زير بار مسئوليت خالي كند، اصل نظام مختل مي‌شود.

بديهي است  تأسيس درمانگاه تأمين اجتماعي و بيمارستان آن يكي از راههاي انسجام و هماهنگي بين شهرستان‌هاي مختلف لارستان كهن است كه طبعاً صميميت و همراهي بين مردم را توسعه داده و گرفتاري‌هاي عموم مردم را رفع مي‌نمايد.

اميد است اعضاي محترم شورا با فعاليتي دوچندان در تحقق اين خواسته عمومي گام بردارند.ان‌شاءا…

سردبیر

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین