جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

افتتاح 1.7میلیاردتومان پروژه در بخش مرکزی لارستان

با حضور سرپرست فرمانداری ویژه لارستان ،چند طرح عمرانی درشهرها  و روستاهای  بخش مرکزی لارستان با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسید. به گزارش میلادلارستان به…

با حضور سرپرست فرمانداری ویژه لارستان ،چند طرح عمرانی درشهرها  و روستاهای  بخش مرکزی لارستان با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسید. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛درسومین روز از هفته ی دولت چند طرح عمرانی، با حضور مسعود راسخی سرپرست فرمانداری ویژه لارستان ، ماشاالله ثمری  بخشدار مرکزی لارستان،زاهدی رییس شورای بخش وتعدادی از مسؤلین ادارات شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال درشهرها  و روستاهای  بخش مرکزی لارستان افتتاح وبه بهره برداری رسید.

این طرح ها شامل احداث خط فشار متوسط زیرساخت برق روستای علی آباد به طول  ۹۸۵۰ متر جهت روستاهای هرمود،کهنه،علی آباد،زاهد محمود و اوه با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال برای ۱۲۰۰ خانوار،زیرسازی وآسفالت خیابان رئیسی ، معابر فرعی آن ، کوچه شهریار و  خیابان ثارااله شهر لطیفی با اعتبار ۵ میلیارد ریال، بهسازی و آسفالت  خیابان انقلاب دهکویه به طول ۳۵۰ متر با عرض ۱۰ متر با اعتبار یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال، آموزشگاه ۶ کلاسه امام جعفر صادق(ع) بریز با زیربنای ۳۸۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال توسط خیر حاج احمد اسد سیف بریزی و نوسازی مدارس ، بهسازی و آسفالت معابر،خیابانها  و کوچه های شهر خور با ۸۰۰۰ متر مربع آسفالت ریزی  با اعتبار ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال می باشد.

مسعود راسخی سرپرست فرمانداری ویژه لارستان در آیین افتتاح آموزشگاه ۶ کلاسه امام جعفر صادق(ع) بریز ضمن تقدیر و تشکر از مردم و خیرین  بخصوص خیر این مدرسه در سخنانی تاکید کرد:بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در همه عرصه ها بخصوص طرح نظام سلامت و نظام آموزشی پیشرفت های قابل قبولی داشته ایم.
وی یاداور شد: در بحث سواد که یکی از مباحث توسعه اجتماعی است، هم اکنون دولت اقدامات خوبی را به مدد تلاش مسئولان انجام داده و در آستانه ریشه کنی بی سوادی در جامعه قرار داریم.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۴:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین