یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9

استان فارس؛ پایلوت طرح بیمه عمر روستاییان کشور

میلاد لارستان: ۱۰ روستای استان فارس پایلوت طرح بیمه عمر روستاییان کشور می‌شوند.

 ۱۰ روستای استان فارس پایلوت طرح بیمه عمر روستاییان کشور می‌شوند.

به گزارش میلاد لارستان؛ سید محمد عباس‌زادگان در جمع خبرنگاران از امضای تفاهم‌نامه با پست بانک ایران برای ارائه خدمات بیمه عمر به روستاییان خبر داد و اظهار داشت: دسترسی مردم به خدمات بیمه‌ای در شهرها آسان است اما متاسفانه روستاییان دسترسی به خدمات بیمه‌ای ندارند و برای انجام امور بیمه‌ای باید به شعبه بیمه مستقر در شهرها مراجعه کنند.

وی با اشاره به وجود شعب پست بانک در بیشتر روستاهای کشور گفت: بیمه تجارت نو در نظر دارد از طریق شعب پست بانک به روستاییان خدمات بیمه عمر ارائه دهد و تا چند روز آینده این طرح به صورت پایلوت در ۱۰ روستای استان فارس آغاز می‌شود و در صورت موفقیت به دیگر روستاهای این استان و سپس به کل کشور تعمیم داده می‌شود.

عباس‌زادگان با بیان اینکه یکی از اهداف ما از اجرای این طرح تعریف یک مدل بازنشستگی برای روستاییان کشور و فرهنگ‌سازی بیمه‌ای در روستاهاست خاطرنشان کرد: این بیمه‌نامه عمر، حوادث و بیمارهای سخت را نیز پوشش می‌دهد.

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو با بیان اینکه سهم بیمه عمر در کشور قابل اتکا نیست و سهم آن در بازار کشور حدود ۵ درصد است افزود: تلاش داریم با ایجاد شبکه فروش توانمند و طراحی بیمه‌نامه عمر که خدمات بهتری ارائه می‌دهد ضریب نفوذ بیمه عمر را در سبد خانوار کشور بالا ببریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۵:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین