یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10

بیش از یک هزار محصل تحت حمایت کمیته امداد لارستان هستند

مدیر کمیته امداد لارستان گفت: کمیته امداد شهرستان لارستان در ۹ ماه گذشته زمینه لازم برای ادامه تحصیل ۷۹۴ دانش‌آموز و ۲۴۳ دانشجو را بااعتباری بیش از ۱۳۸ میلیون تومان…

کمیته امدادمدیر کمیته امداد لارستان گفت: کمیته امداد شهرستان لارستان در ۹ ماه گذشته زمینه لازم برای ادامه تحصیل ۷۹۴ دانش‌آموز و ۲۴۳ دانشجو را بااعتباری بیش از ۱۳۸ میلیون تومان فراهم کرده است.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت‌الاسلام عبدالله تقی زاده بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران بابیان اینکه امور فرهنگی یکی از محورهای اساسی فعالیت‌های کمیته امداد است اظهار داشت: در همین راستا و کمیته امداد این شهرستان در ۹ ماه گذشته زمینه‌های لازم برای ادامه تحصیل ۷۹۴ دانش‌آموز و ۲۴۳ دانشجو را بااعتباری بیش از ۱۳۸ میلیون تومان فراهم کرده است.

وی افزود: از دیگر اقدامات کمیته امداد در بحث فرهنگی، ارائه آموزش‌های لازم در زمینه‌های مسائل دینی و احکام، مسائل بهداشتی بهداشت روانی، سوادآموزی، فرهنگی و اجتماعی است که با همکاری دستگاه‌های ذیربط است.

 تقی زاده تصریح کرد: در این رابطه تعداد ۱۲۰ نفر از والدین دانش‌آموزان در کلاس‌های آموزش خانواده شرکت کرده و تعداد ۹۱۴ نفر نیز به‌صورت فردی و گروهی از خدمات مشاوره‌ای و آموزش مهارت‌های زندگی بهره‌مند شدند.

 مدیر کمیته امداد لارستان بابیان اینکه این نهاد رتبه نخست در رابطه با سوادآموزی را به خود اختصاص داده است عنوان کرد: برگزاری اردوهای دانش‌آموزی و دانشجویی به‌صورت سراسری و منطقه‌ای برای افراد تحت پوشش کمیته امداد لارستان از دیگر اقدامات است که تاکنون تعداد ۲۱۸ نفر در این اردوها شرکت کرده‌اند.

 وی با اشاره به اینکه، به‌منظور رشد و پرورش فکری محصلان موردحمایت و غنی‌سازی اوقات فراغت آنان به‌ویژه در فصل تابستان برنامه‌های متعددی اجراشده، خاطرنشان کرد: کمیته امداد لارستان تاکنون زمینه استفاده  ۷۹۲ مددجو را از کانون‌های فرهنگی امداد و وابسته به سایر دستگاه‌ها نظیر آموزش‌وپرورش فراهم ساخته است.

 

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۶:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین