جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
در پنجمین روز از هفته دولت صورت گرفت

بهره برداری از 12 طرح عمرانی، خدماتی و صنعتی در لار

میلاد لارستان: با حضور سرپرست فرمانداری ویژه لارستان چند طرح عمرانی ، زیربنایی و خدماتی با اعتباری افزون بر ۵۷ میلیارد ریال در شهر لار به بهره برداری رسید.

با حضور سرپرست فرمانداری ویژه لارستان چند طرح عمرانی ، زیربنایی و خدماتی با اعتباری افزون بر ۵۷  میلیارد ریال در شهر لار به بهره برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان؛ در پنجمین روز از هفته ی دولت چند طرح عمرانی، زیربنایی و خدماتی با حضور مسعود راسخی سرپرست فرمانداری ویزه لارستان، محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار، رامین اقتداری قائم مقام دانشکده علوم پزشکی لارستان و روسای ادارات  گاز و صنعت، معدن و تجارت و جمعی از خیرین و معتمدین، با اعتباری افزون بر۵۷  میلیارد ریال در شهر لار افتتاح و به  بهره برداری رسید.

شرکت فولادکاران فجر لارستان واقع در شهرک صنعتی لار در زمینی به مساحت ۲۴۳۲ متر مربع با زیربنای ۱ هزار و ۱۱۷ متر مربع تولید کننده انواع ورقهای کرکره ای سینوسی و ذوزنقه ای با ظرفیت ۳ هزار تن در سال و اشتغال زایی برای ۲۰ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

افتتاح پروژه های شهرداری لار نیز در این روز شامل  فاز اول بوستان محمدی، اجرای دیواره سیل بند جنب مسجد خدیجه کبری(س)، اجرای دیواره سیل بند جنب مسجد علی ابن ابیطالب (ع)، اجرای دیواره سیل بند رودخانه بروند، اجرای دیواره سیل بند رودخانه ندا روبروی مجتمع غدیر، بهسازی پیاده روبلوار فرهنگ در مجموع با اعتباری افزون بر۱۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

همچنین بخش زایشگاه جدید بیمارستان امام رضا(ع) با زیربنای ۶۵۰ متر مربع دارای ۸ اتاق مجزا همراه با تجهیز تخت و دستگاههای پیشرفته با اعتباری بالغ بر ده میلیارد ریال، راه اندازی دستگاه بی خطرساز پسماند بیمارستان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، کتابخانه شادروان فاضل راستی لاری (پایابی) دارای ۱ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب واقع در بیمارستان امام رضا(ع) با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال از دیگر طرح های افتتاح شده در این روز بود.

بهره برداری از گازرسانی به مسکن مهر و شهرک اندیشه و ایستگاه تقلیل فشار گاز با ظرفیت ۵ هزار متر مکعب برساعت و ۹ کیلومتر شبکه گذاری فشار قوی و ضعیف با تحت پوشش قرار دادن ۲ هزار خانوار  با اعتباری افزون بر ۱۳ میلیارد ریال و سالن چند منظوره دبیرستان فرزانگان شهر لار با زیربنای ۲۲۴ متر مربع با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، از اهم طرح های افتتاح شده توسط مسئولین بود.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین