یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دانشجویان دانشکده علوم پزشکی لارستان به اردوهای جهادی اعزام شدند

تعدادی از دانشجویان دانشکده علوم پزشکی لارستان به اردوهای جهادی اعزام شدند. مسعود راسخی سرپرست فرمانداری ویژه لارستان درسخنانی درجمع این دانشجویان با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی…

تعدادی از دانشجویان دانشکده علوم پزشکی لارستان به اردوهای جهادی اعزام شدند. مسعود راسخی سرپرست فرمانداری ویژه لارستان درسخنانی درجمع این دانشجویان با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر خدمت رسانی به مناطق محروم و دور دست کشور عنوان کرد: عزیمت دانشجویان و دانش آموزان به اردوهای جهادی نتایج خوبی به دنبال داشته است.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ انقلابی گری با اجرای این طرح معنوی محقق می شود که یکی از زیباترین صحنه های اردوهای جهادی خدمت به قشر محروم است که وقتی نیاز انسانی کم بضاعت در مناطق محروم رفع می شود زیبا و خوشحال کننده است.

dwolat in lar 06

به گزارش میلادلارستان به نقل از ایرنا راسخی اردوهای جهادی را نماد عملی اقتصاد مقاومتی دانست و عنوان کرد: ترویج فرهنگ اردوی جهادی بایستی روز به روزتقویت شود تا محرومیت از میان مردم رخت بربندد.

سروان فضل الله سلمانپور جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان هم هدف از اعزام دانشجویان به مناطق محروم در قالب طرح اردوهای جهادی را نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش گروهی و کمک به توسعه سازندگی و رفع محرومیت در کشور به ویژه مناطق محروم در روستاها بیان کرد.

دانشجویان اردوی جهادی خود را در روستاهای منطقه درزو سایبان لارستان برگزار می کنند.

عکس: محمد پاسیار – میلادلارستان

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین