جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 30 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
سرپرست فرمانداری ویژه لارستان مطرح کرد

بهره برداری از ساختمان گمرک لارستان در آینده ای نزدیک

میلاد لارستان: سرپرست فرمانداری ویژه لارستان با بیان اینکه ساختمان گمرک لارستان از مصوبات دولت قبل است که مراحل احداث آن به اتمام رسیده، گفت: در طول سه سال گذشته از این دولت مبلغ ۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان اختصاص یافته و با تجهیز این ساختمان در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.

سرپرست فرمانداری ویژه لارستان با بیان اینکه ساختمان گمرک لارستان از مصوبات دولت قبل است که مراحل احداث آن به اتمام رسیده، گفت: در طول سه سال گذشته از این دولت مبلغ ۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان اختصاص یافته و با تجهیز این ساختمان در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.

به گزارش میلاد لارستان؛ مسعود راسخی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، با اشاره به برخی دستاوردهای دولت تدبیر و امید، اظهار داشت: یکی از اقدمات مهم دولت یازدهم اجرای طرح تحول سلامت است که بیش از ۱۰ میلیون نفر از مردم کشور زیرپوشش بیمه سلامت قرار گرفتند و از طرفی نیز اجرای این طرح باعث کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت ارائه خدمات درمانی شد.

فرماندار لارستان: ۵۱ کیلومتر بزرگراه در حال احداث

وی با بیان اینکه از ابتدای شروع بکار دولت یازدهم بیش از ۵۰ کیلومتر بزرگراه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در سطح لارستان احداث شده است، افزود: ۵۱ کیلومتر احداث بزرگراه نیز از مصوبات دولت به ارزش ۶۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای شهرستان لارستان است که در دست احداث قرار دارد.

سرپرست فرمانداری ویژه لارستان با بیان اینکه در این دولت ۶۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۵۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان راه اصلی احداث شده است، تصریح کرد: ۹۶ کیلومتر راه اصلی نیز در دست اجرا قرار دارد.

فرماندار لارستان: تبدیل محور لار – لامرد به راه اصلی

وی بیان کرد: احداث باند دوم بزرگراه لار – جهرم بطول ۵ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد و تبدیل محور لار – لامرد به راه اصلی بطول ۵ کیلومتر از مصوبات سفر هیئت محترم دولت به استان فارس است که اکنون در حال اجراست.

راسخی با اشاره به اینکه در سه سال گذشته بیش از ۲۵ میلیارد ریال اعتبارات سرمایه ای به فرودگاه بین المللی لارستان تزریق شده است، خاطر نشان کرد: ساختمان گمرک لارستان از مصوبات دولت قبل که مراحل احداث آن به اتمام رسیده است و در طول سه سال گذشته از این دولت مبلغ ۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان اختصاص یافته و با تجهیز این ساختمان در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.

فرماندار لارستان: سرمایه گذاری ۳۶ میلیاردی دولت در زمینه توزیع برق

وی با بیان اینکه مبلغ ۳۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در سه سال اخیر در زمینه توزیع برق در شهرستان لارستان هزینه شده است، ادامه داد: در دولت تدبیر و امید مبلغ ۲۴ میلیارد تومان جهت توسعه و نصب انشعابات گاز به لارستان هزینه شده است.

سرپرست فرمانداری ویژه لارستان با اشاره به اینکه تعداد ۱۸۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان در بخش مخابرات این شهرستان سرمایه گذاری شده است، یادآور شد: این میزان بودجه به نسبت دولت های قبل به ۸ برابر افزایش یافته است.

فرماندار لارستان: جذب ۱۲۴ میلیارد تومان بودجه توسط دانشکده علوم پزشکی لارستان

وی با بیان اینکه در زمینه مجتمع آموزش عالی لارستان مبلغ ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از سال ۹۲ تاکنون هزینه شده است، افزود: دانشکده علوم پزشکی لارستان در این دولت بیش از ۱۲۴ میلیارد تومان جذب اعتبار داشته است.

راسخی با اشاره به اینکه در سه سال گذشته ۳۴ طرح صنعتی و معدنی در لارستان به بهره برداری رسیده است، تصریح کرد: برای این طرح ها بیش از ۴۸۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است.

فرماندار لارستان: بخش زیادی از پروژه ها در لارستان توسط خیرین انجام شده است

سرپرست فرمانداری ویژه لارستان با بیان اینکه بخش زیادی از طرح ها توسط خیرین به اجرا درآمده است، گفت: در حوزه حمل و نقل سه طرح به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد تومان با اشتغال زایی برای ۱۰۰ نفر انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در سه سال گذشته در زمینه کشاورزی ۸ طرح با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان هزینه شده است، ادامه داد: استقرار دفتر دائمی وزارت امور خارجه در لارستان یکی از مصوبات مهم دولت در این شهرستان است که بنا به اذعان مسئولان وزارت امور خارجه این دفتر از سال ۹۶ دارای چارت سازمانی خواهد شد.

سرپرست فرمانداری ویژه لارستان اضافه کرد: در هفته باشکوه دولت در سال جاری ۸۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال افتتاح یا کلنگ زنی شده است.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین