جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
رئیس اداره گاز لارستان خبر داد

افتتاح و کلنگ زنی 27 میلیارد ریالی گازرسانی در لارستان

میلاد لارستان: رئیس اداره گاز لارستان از افتتاح و کلنگ زنی بیش از ۲۷ میلیارد ریالی پروژه های گازرسانی در این شهرستان خبر داد.

رئیس اداره گاز لارستان از افتتاح و کلنگ زنی بیش از ۲۷ میلیارد ریالی پروژه های گازرسانی در این شهرستان خبر داد.

محمدحسین اعتمادپور در گفت و گو با میلاد لارستان؛ ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، اظهار داشت: در این هفته، پروژه های مهمی در سطح شهرستان لارستان افتتاح یا کلنگ زنی شده است.

وی با برشمردن برخی از این پروژه ها، افزود: گازرسانی به مسکن مهر تنگ اسد و شهرک اندیشه و بهره برداری از ایستگاه تقلیل فشار با هزینه ای بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال یکی از طرح های افتتاح شده است که جمعیتی بیش از ۲ هزار خانوار را تحت پوشش نعمت گاز قرار می دهد.

رئیس اداره گاز لارستان از کلنگ زنی شبکه گذاری در سطح شهرهای لار و خور به طور ۱۰ هزار و ۷۰۰ متر خبر داد و تصریح کرد: این پروژه با هزینه ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال اجرا خواهد شد و علاوه بر ۱ هزار و ۵۰۰ خانوار به دانشگاه پیام نور مرکز لارستان، تالار هفت آسمان و همچنین تالار زمرد گازرسانی صورت خواهد گرفت.

این مسئول ادامه داد: کلنگ زنی گاز رسانی و شبکه گذاری به شهرک بوستان شهر لار بطول سه هزار متر با هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال بیش از ۵۰۰ خانوار را از نعمت گاز بهره مند خواهد کرد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین