دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12

رشد 58 درصدی اعتبارات دو درصد نفت و گاز شهرستان خنج

میلاد لارستان: فرماندار شهرستان خنج میزان اعتبارات اختصاص یافته از محل دو درصد درآمد نفت و گاز را ۱۷۶میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این رقم در مقایسه با پارسال ۵۸ درصد افزایش داشته است.

فرماندار شهرستان خنج میزان اعتبارات اختصاص یافته از محل دو درصد درآمد نفت و گاز را ۱۷۶میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این رقم در مقایسه با پارسال ۵۸ درصد افزایش داشته است.
به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ فرماندار شهرستان خنج گفت: امسال از محل دو درصد درآمد نفت و گاز و اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان فارس، ۲۰۰ میلیارد ریال به این شهرستان اختصاص یافت که برای تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام هزینه خواهد شد.
مختار عباسی گفت: این اعتبارات برای تکمیل طرح های نیمه تمام در حوزه بهداشت و درمان، آب، برق، خدمات شهری و روستایی، توسعه راه ها، کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، امور عشایر، توسعه شبکه های تلویزیونی و رادیویی، میراث فرهنگی، آموزش و پرورش و محیط زیست هزینه می شود.
وی میزان اعتبارات اختصاص یافته از محل دو درصد درآمد نفت و گاز را ۱۷۶میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این رقم در مقایسه با پارسال ۵۸ درصد افزایش داشته است.
عباسی گفت : سهم شهرستان خنج از اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای امسال با ۳۸ درصد افزایش به ۲۴ میلیارد ریال رسید.
نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۵:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین