شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10
با حضور مسئولین محلی و استانی صورت گرفت

کلنگ زنی و افتتاح سه طرح آموزشی در شهرستان لارستان

میلاد لارستان: طی مراسم های جداگانه ای با حضور مسئولین محلی و استانی سه طرح آموزشی در شهرستان لارستان کلنگ زنی و افتتاح شد.

طی مراسم های جداگانه ای با حضور مسئولین محلی و استانی سه طرح آموزشی در شهرستان لارستان کلنگ زنی و افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ طی آئین های جداگانه ای با حضور معاونت اداره کل نوسازی مدارس فارس، معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه لارستان،  معاون مدیرکل ومدیر آموزش وپرورش لارستان و جمعی از معتمدین، خیرین و اقشار مختلف مردم سه پروژه آموزشی در شهر لار و روستاهای بریز و شرفویه از توابع شهرستان لارستان کلنگ زنی و بهره برداری رسید.

این طرح ها شامل؛ افتتاح ساختمان آموزشی ۶ کلاسه امام جعفر صادق(ع) در دبستان شهید طاهری روستای بریز بود که با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان با مشارکت خیراندیش بریزی حاج احمد اسدتنانی و اداره کل نوسازی و تجهیزات مدارس فارس ساخته و تجهیز شده است.

بهره برداری از سالن چند منظوره متوسطه دوم فرزانگان (تیزهوشان) با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون ریال از محل اعتبارات وزارت نفت با مساحت ۲۲۴ متر مربع ساخته شده و تجهیزات سرمایشی و گرمایش آن نیز از محل اعتبارات اداره کل نوسازی و تجهیزات مدارس فارس تامین شده است.

همچنین در مراسمی کلنگ بازسازی دبستان شیخ عباس راستی در روستای شرفویه به زمین زده شد و قرار است این آموزشگاه شش کلاسه با مشارکت خیر اندیش جوان، حاج حسین شکاری با مشارکت ۵۰ درصدی اداره کل نوسازی مدارس فارسبا هزینه‌ای بالغ بر هشت میلیارد ریال و با زير بنای ۶۰۰ متر مربع ساخته خواهد شد.

گفتنی است؛  تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و آموزشی آن با اعتباری بالغ بر پانصد میلیون ریال از سوی دولت تامین خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۹:۵۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین