سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

مرکز بهداشتی درمانی روستای بیغرد خنج افتتاح شد+عکس

میلاد لارستان: طی آئینی با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان مرکز بهداشتی درمانی روستای بیغرد خنج افتتاح شد.

طی آئینی با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان مرکز بهداشتی درمانی روستای بیغرد خنج افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان؛ مرکز بهداشتی درمانی روستای بیغرد شهرستان خنج با حضور دکتر جعفرپور نماینده شهرستانهای لار، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، خانم دکتر رئوفی رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان و هیئت همراه، ریاست دانشکده علوم پزشکی گراش، جمعی از دست اندرکاران عرصه بهداشت و درمان شیراز، روحانیون و نیز جمعی از خیرین و معتمدین منطقه افتتاح شد.

در این مراسم دکتر اردشیر رزم پور، مدیر پروژه و نماینده خیر به ارائه مشخصات و گزارشی از نحوه انجام این پروژه به حاضرین در مجلس پرداخت و گفت: مرکز بهداشتی درمانی روستای بیغرد در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع با  ۶۱۰ مترمربع زیر بنا و ۳ هزار متر مربع محوطه سازی و با صرف هزینه ای بالغ بر ۲۰میلیارد ریال توسط خیر محترم جناب آقای نصرالله پروانیده و به نام مادر ایشان مرحومه بانو حاجیه زینب پروانیده احداث و آماده بهره برداری شده است.

  photo_2016-09-04_21-33-33

وی با بیان این که مرکز بهداشتی درماتی بیغرد با طرحی زیبا و ساختمانی وسیع فضایی مناسب را جهت خدمات به مردم شریف منطقه فراهم ساخته است افزود: این مرکز شامل بخش هایی چون اتاق پزشک جهت معاینه بیماران، اتاق تزریقات و پانسمان، بخش دندانپزشکی،آزمایشگاه،داروخانه، خانه بهداشت، سالن آموزش و کنفرانس، اتاق بستری شامل ۳تخت بستری موقت با تجهیزات مورد نیاز و ۴ واحد ۷۰ متری پانسیون پزشک است.

دکتر جعفرپور نماینده شهرستانهای لار، خنج و گراش نیز طی سخنان کوتاهی از زحمات بانی خیر درمانگاه تشکر کرده  وبیغرد را روستایی زنده و پویا معرفی کرد.

photo_2016-09-04_21-33-29

 وی همچنین از تلاش شورای بیغرد که هدایت گر مردم و خیرین بوده و در راه آبادانی این روستا تلاش می کنند تشکر کرد.

در پایان مراسم خانم دکتر رئوفی ریاست دانشکده علوم پزشکی لارستان با تایید سخنان دکتر جعفرپور مبنی بر پرنشاط و پر جنب و جوش بودن مردم بیغرد، از تمام مسولین  و خیرین زحمت کش این روستا و شهرستان خنج تشکر کرد و گفت: به عنوان شهروند این منطقه دست همه خیرین را می بوسم و به خود می بالم  که شهروند استانی هستم که در امر مجمع خیرین سلامت پیش کسوت است. وی با اشاره به این که در سال ۹۴ تیم دانشکده علوم پزشکی لارستان ۸۱ میلیارد تومان پروژه عمرانی را کلنگ زده است که تعدادی از آنها به پایان رسیده گفت: از این تعداد ۱۷ میلیارد تومان پروژه های دولتی بوده و مابقی را خیرین شهرستان لارستان به عهده داشته اند. دکتر رئوفی در پایان سخنان خود از دکتر رزم پور به عنوان مدیر پروژه تشکر کرده و برای ایشان از خداوند متعال توفیق روزافزون را خواستار شد.

گفتنی است در ساخت این پروژه اعتبار دولتی بالغ بر ۵ میلیارد ریال بابت ساخت ۴ واحد پانسیون و ۱ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی هزینه گردیده است.

خبرنگار: روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۴:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین