جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

کسب مقام اول جشنواره برترینهای تولید مثل رویان توسط پژوهشگر جوان جویمی

دکتر محسن شرفی پژوهشگر جوان جویمی مقام اول جشنواره برترین های حوزه تولید مثل در موسسه رویان را کسب کرد. دکتر محسن شرفی در سال ۱۳۶۴ در جویم متولد شد….

دکتر محسن شرفی پژوهشگر جوان جویمی مقام اول جشنواره برترین های حوزه تولید مثل در موسسه رویان را کسب کرد. دکتر محسن شرفی در سال ۱۳۶۴ در جویم متولد شد. در سال ۱۳۸۶ در مقطع کارشناسی در رشته کشاورزی- علوم دامی از دانشگاه گرگان فارغ التحصیل گردید. در سال ۱۳۸۹ در دانشگاه صنعتی اصفهان در مقطع کارشناسی ارشد از پروژۀ پایان نامه خود با موضوع “تأثیر محیط انجماد اسپرم بر توانایی لقاح و تکوین رویان های آزمایشگاهی گوسفند” در رشته فیزیولوژی تولید مثل دفاع نمود.

sharafi

وی همزمان با فعالیت بر روی پایان نامه، با تیم تحقیقاتی پژوهشگاه رویان اصفهان نیز همکاری داشته و بلافاصله در دورۀ دکتری تخصصی رشته فیزیولوژی تولید مثل دانشگاه تهران پذیرفته شد.او طی تحصیل در مقطع دکتری، به عنوان دانشجوی برگزیده و ممتاز شناخته شده و به عضویت بنیاد ملی نخبگان ایران درآمد. وی از رساله دکتری خود با عنوان “تعیین الگوی میزان و زمان تنش های اکسیداتیو القایی تعدیل شده طی فرآیند انجماد بر کیفیت اسپرم گاو نر هلشتاین “دفاع نمود.

sharfi1

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “کسب مقام اول جشنواره برترینهای تولید مثل رویان توسط پژوهشگر جوان جویمی”

  1. حامد گفت:

    با سلام کسب چنین مقامی در این جشنواره بین المللی و با حضور چنین محققان برجسته ای از جهان واقعا یک افتخار علمی برای شهرستان لارستان و به خصوص بزرگواران بخش جویم است احسنت

  2. ناشناس گفت:

    به مردم شهر جویم به خاطر کسب این مقام تبریک عرض میکنم از اینکه دیار لارستان هنوز نخبه های علمی صادر می کنند نیز بر خود می بالم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین