شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۳ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

استقبال رسمی از قهرمانان کشوری در بیرم

میلاد لارستان: در آئینی با حضور مسؤولان محلی بانوان قهرمان مسابقات کشوری کاراته‌کا بیرم لارستان مورد استقبال قرار گرفتند.

در آئینی با حضور مسؤولان محلی بانوان قهرمان مسابقات کشوری کاراته‌کا بیرم لارستان مورد استقبال قرار گرفتند.

به گزارش میلاد لارستان، در آیینی ۶ ورزشکار بیرمی که موفق به کسب عناوین برتر مسابقات کاراته‌کای بانوان کشور شده بودند، در کنار امامزاده سید عفیف‌الدین (ع) با حضور امام‌جمعه شهر بیرم، بخشدار و دیگر مسؤولان و خانواده ورزشکاران وارد این شهر شدند.

مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک «بیاکورن‌کای‌کان» به میزبانی استان مرکزی برگزار شده و  در این دوره از رقابت‌ها ۱۲ تیم از استان‌های ایلام، قزوین، خوزستان، لرستان، کردستان، خراسان رضوی، مازندران، تهران، قم، البرز، فارس و مرکزی در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد شرکت داشتند.

بانوان کاراته‌کا در این مسابقات در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان در دو بخش کاتا و کمیته به مصاف یکدیگر رفتند که پنج کاراته‌کا از بخش بیرم لارستان به همراه تیم منتخب استان فارس در این مسابقات حضور یافتند. در پایان این مسابقات، سه نفر از این ورزشکاران توانستند ۶ مدال رنگارنگ و لوح یادبود حکم قهرمانی از طرف فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران را دریافت کنند.

رتبه‌های کسب‌شده در استایل کمیته، شامل فاطمه بیرمی در وزن -۲۵ طلا، نفیسه عبدالهی وزن+۳۰ طلا، دایانا رحیمی در وزن -۲۰ نقره و رتبه‌های کسب‌شده در استایل کاتا، فاطمه بیرمی در وزن -۲۵ نقره، نفیسه عبدالهی وزن+۳۰ برنز، دایانا رحیمی در وزن -۲۰ نقره بوده است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین