شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۴ب.ظ
::آخرین مطلب 6 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

دیدارکارکنان هلال احمربا امام جمعه جدید گراش

رئیس و کارکنان جمعیت هلال احمر  گراشطی نشستی با   حجت الاسلام سیدرضاشاهچراغ  امام جمعه جدید و نماینده ولی فقیه در گراش دیدار کردند. دراین دیدار، نخست غلامرضا محسنی رئیس…

رئیس و کارکنان جمعیت هلال احمر  گراشطی نشستی با   حجت الاسلام سیدرضاشاهچراغ  امام جمعه جدید و نماینده ولی فقیه در گراش دیدار کردند. دراین دیدار، نخست غلامرضا محسنی رئیس جمعیت هلال احمر گراش بابیان سخنانی ضمن تبریک انتصاب امام جمعه جدیدگراش با تشریح وظایف و فعالیتهای هلال احمر و خدمات امدادی این نهاد، خواستار عضویت افتخاری امام جمعه گراش در گروه داوطلبان جمعیت هلال احمر گردید.

وی اظهارکرد: حضور مسئولین و بالاخص امام جمعه در جمع داوطلبان هلال احمر مشوق سایرین شده و موجب ترغیب اعضاء خواهد شد. حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغ امام جمعه جدید گراش نیز با تشکر از حضور رئیس وکارکنان جمعیت هلال احمر دردیدار با وی به فعالیتهای  بشر دوستانه هلال احمر وخدمت رسانی این جمعیت به حادثه دیدگان ناشی از حوادث اشاره و از حضور داوطلبانه اعضاء در این سازمان تقدیر نمود. وی در بخش دیگری از سخنان  خود عنوان کرد: حضور پررنگ هلال احمر در ارائه آموزشهای امدادی و برنامه های توام با مساعدت آنان در مناطق محروم بر احدی پوشیده نبوده و قابل تحسین می باشد.

امام جمعه گراش درخاتمه آمادگی ستاد نمازجمعه را در اجرای برنامه های آموزشی جمعیت هلال احمراین شهرستان و استقرار ایستگاههای سلامت هلال احمر در محل برگزاری نمازجمعه اعلام کرد.

گراش خبرنگار- قاسم ایزدیان

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۷:۵۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین