دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

هیچ تعارفی با هیچ کس و هیچ مسئولی ندارم

معاون استاندار و فرماندارویژه لارستان در جلسه شورای اداری شهرستان خطاب به همه مدیران شهرستان گفت:مسوولین شهرستان پاسخگوی مردم باشند وکار و تلاش و خدمت صادقانه و بی منت را…

فرماندار ویژه لارستان-نجیب زادهمعاون استاندار و فرماندارویژه لارستان در جلسه شورای اداری شهرستان خطاب به همه مدیران شهرستان گفت:مسوولین شهرستان پاسخگوی مردم باشند وکار و تلاش و خدمت صادقانه و بی منت را به مردم ارائه

نمایند. علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در شورای اداری شهرستان درسخنانی از همه دست اندرکاران ستاد سرشماری کشاورزی و مراسم هفته وحدت در شهرستان لارستان تقدیر و تشکر کرد. وی گفت: به حمداله در هفته وحدت امسال، مراسم با شکوهی در شهرها، بخش ها و روستاهای منطقه لارستان بزرگ با حضور پرشکوه علمای شیعه و سنی و قشرهای مختلف مردم برگزار شد که در این خصوص خداوند سبحان را شاکریم. چرا که در این مراسم مردم حضوری چشم گیر و خودجوش داشتند.

فرماندار ویژه لارستان در ادامه از حضور کم رنگ مسئولین در مراسم روز ۱۷ ربیع الاول، روز ولادت باسعادت پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در حسینیه اعظم لار گلایه نمود و اظهار داشت: وظیفه همه ماست که در این مراسم معنوی شرکت کنیم، چرا که هر کس مسئولیت را قبول کرده است، یا با میل و رضای خودش مسئول شده است یا با رایزنی های مختلف مسئولیت اداره را قبول کرده است. آنوقت مدیران ما در نمازجمعه و مراسم ملی و مذهبی شرکت نمی کنند.

وی بیان کرد: هر فردی به زور مسئولیت را قبول کرده است، بیاید و به ما گزارش دهد که بنده به زور مسئول شده ام و نمی توانم مسئولیت را ادامه دهم.

معاون استاندار فارس بیان کرد:اگر ما مسوولیت را پذیرفتیم می بایست پیگیر کار مردم باشیم و برای هر کار کوچکی هم توقع نداشته باشیم مردم قربان صدقه ما بروند.

نجیب زاده تأکید کرد: بنده در جلسه شورای اداری لارستان اعلام می کنم من بعد با مسئولینی که کم کارند و انگیزه کارکردن ندارند و در مراسم ملی و مذهبی شرکت نمی کنند و پاسخگوی مردم نیستند، به شدت برخورد خواهم کرد. وی اظهار داشت: مسئولین همچنین می بایست پاسخگوی سئوالات نشریات، سایت ها و خبرگزاری ها باشند و از همین جا اعلام می کنم که هر مدیری با نشریات و خبرگزاری ها همکاری نکرد و جوابگوی سئوالات نبود، خبرنگاران می توانند این مورد را تیتر کنند.چرا که ما وظیفه داریم کار و تلاش و خدمت صادقانه و بی منت را به مردم ارائه نماییم.

فرماندار لارستان تصریح کرد: من نمی دانم که قبلاً چه خبر بوده است ولی بنده از تمام اختیاراتم به عنوان نماینده دولت در امر نظارت استفاده خواهم کرد و هیچ تعارفی با هیچ کس و هیچ مسئولی ندارم و به شدت با مدیران کم کار و بی انگیزه برخورد خواهم کرد.

نجیب زاده در ادامه خطاب به مدیران شهرستان تأکید کرد: به بخش ها و روستاهای منطقه سربزنید و درد دل مردم را بشنوید و در راستای رفع مشکلات مردم قدم بردارید.

فرماندار لارستان با توجه به در پیش بودن ایام اله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت : مسئولین ادارات به اتفاق کارکنان خود در برنامه های مختلفی که از سوی ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان تدوین می گردد حضوری فعال داشته باشند چرا که همه ما پای سفره انقلاب نشسته ایم  و اگر این انقلاب نبود هیچ وقت کلید فرمانداری و یا ادارات را به ما نمی دادند واین به برکت خون مقدس شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که مسئولیت را به ما واگذار نموده اند تا پشت میز بنشینیم .

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در جهان بی نظیراست و همه ما شاهد بودیم که در روز ۱۲ بهمن ماه سال ۵۷ لحظه ورود تاریخی حضرت امام (ره) چه استقبالی از سوی مردم در تهران صورت گرفت و یا در زمان ارتحال امام نیز چه جمعیت باشکوهی از مردم ایران اسلامی آمده بودند.

معاون استاندار فارس در ادامه سخنانش از همه خواست که در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن حضوری چشمگیر داشته باشند. رئیس شورای اداری لارستان سپس به تخصیص اعتبارات عمرانی نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این اعتبارات در حال تخصیص است. لذا مدیران ادارات تلاش نمایند این اعتبارات به خوبی هزینه گردد. البته این را هم عرض کنم که با توجه به کاهش قیمت نفت با کاهش اعتبارات نیز مواجه خواهیم بود .

نجیب زاده با انتقاد از دولت سابق در سخنانی اظهار داشت: در زمان دولت سابق نفت بیش از صد دلار به فروش می رسید و بودجه های میلیاردی برای کشور بدست می آمد که با بی تدبیری دولت قبل، هم اکنون ما وارث یک اقتصاد ورشکسته ای هستیم و این دولت فعلی از بس نجابت به خرج می دهد حرفی را به زبان نمی آورد.

وی گفت:بعضی ازآقایانی که در دولت سابق حضور داشتند و یا حمایت می کردند در حال حاضر طلبکار شده اند و مدام در حال انتقاد کردن هستند و دولت تدبیر و امید بدهکار شده است.

معاون استاندار اظهار داشت: آقای احمدی نژاد یک شوخی کرد و گفت که پاک ترین دولت، دولت ماست و الان هم همه مشاهده می کنند که پرونده های اقتصادی دولت سابق در دست بررسی است.

وی خاطر نشان کرد: در دوسال آخر دولت آقای احمدی نژاد وضعیت اقتصادی بدی داشتیم که در همان حال تحویل دولت تدبیر و امید گردید و در حال حاضر نیز در جریان هسته ای هم معترض ما می شوند و فراموش کرده اند که قبلاً بر علیه ما قطعنامه های زیادی صادر می شد ولی هم اکنون در این دولت یک تیم دیپلماسی قوی با حمایت رهبر معظم انقلاب پرونده هسته ای را با قدرت روبه جلو حرکت می دهد و با عزت و اقتدار با سران کشورهای مختلف در حال مذاکره هستند و به حمداله امروز در اوج عزت قرار داریم و این افتخاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار ویژه لارستان تأکید کرد: مسائل و مشکلات بخش ها و روستاها را به ادارات کل منتقل و تا حاصل شدن نتیجه دنبال نمایند.

نجیب زاده سپس از فرماندهی انتظامی لارستان و ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان که در یک ماهه اخیر کشفیات زیاد مواد مخدر و کالای قاچاق را داشته اند، تقدیر و تشکر کرد.

رئیس شورای اداری لارستان به بخش زمین خواری هم اشاره کرد و گفت: جلسه اول بحث زمین خواری در فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد و در این راستا تلاش خواهیم کرد که زمین هایی که به غارت رفته است از حلقوم زمین خواران خارج  کنیم. وی از اداره منابع طبیعی و امور اراضی خواست با جدیت تمام بایستند و با افراد زمین خوار مقابله کنند و نگذارند یک وجب از زمین های ملی به دست زمین خواران بیافتد.

فرماندار ویژه لارستان در ادامه به طرح تحول نظام سلامت هم اشاره کرد و گفت: به حمداله با درایت و پشتکار دولت تدبیر و امید این طرح بزرگ در کشور در حال اجراست و مردم به راحتی در بیمارستان ها حضور می یابند و با کمترین هزینه معالجه می شوند که این مهم باعث رضایتمندی مردم شده است، ولی کمتر از آن گفته می شود.

 

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

 

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین