شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 43 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

استقرار ۳۵ ستاد اجرایی سرشماری نفوس و مسکن در فارس

مدیر اجرایی ستاد سرشماری نفوس و مسکن ۹۵ استان فارس از استقرار ۳۵ ستاد اجرایی سرشماری در این استان خبر داد. ساسان تاجگردون در نشست خبری با از استقرار ۳۵…

مدیر اجرایی ستاد سرشماری نفوس و مسکن ۹۵ استان فارس از استقرار ۳۵ ستاد اجرایی سرشماری در این استان خبر داد. ساسان تاجگردون در نشست خبری با از استقرار ۳۵ ستاد اجرایی سرشماری در استان فارس خبر داد و اظهار داشت: به جز شهرستان شیراز که ۷ ستاد در آن مستقر می‌شود در مابقی شهرستان‌ها یک ستاد اجرایی سرشماری به ریاست فرماندار آن شهرستان تشکیل می‌شود.

به گزارش میلادلارستان به نقل از تسنیم رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس با بیان اینکه سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ در دو مرحله اینترنتی و الکترونیکی (حضوری) برگزار می‌شود افزود: مرحله اینترنتی این سرشماری از ۳ تا ۲۴ مهرماه و مرحله حضوری از ۲۵ مهرماه تا ۲۵ آبان‌ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در سرشماری اینترنتی بعد از وارد کردن اطلاعات خانوار سامانه یک کد ۱۰ رقمی در اختیار سرپرست خانوار قرار می‌دهد خاطرنشان کرد: سرپرستان خانوار با نگه‌داشتن این کد در هنگام مراجعه حضوری ماموران سرشماری این کد را در اختیار مامور قرار می‌دهند.

تاجگردون با بیان اینکه استان فارس تنها استانی است که بالاترین ظرفیت پلاک‌کوبی منازل و ثبت آدرس پستی را داشته است عنوان کرد: تبلیغات محیطی سرشماری نفوس و مسکن ۹۵ از ۲۰ شهریورماه آغاز شده است و صدا و سیما و آموزش و پرورش نیز در امر تبلیغ و ترغیب خانواده‌ها برای شرکت در این سرشماری که تاثیر زیادی در برنامه‌ریزی برای آینده دارد مشارکت فعال و جدی داشته‌اند.

وی با اشاره به بکارگیری بیش از ۱۴۰۰ مامور در سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ در استان فارس افزود: حدود ۲٫۵ برابر این ظرفیت برای مشارکت در سرشماری امسال اعلام آمادگی کرده بودند که از بین آنها افراد مورد نظر گزینش شده‌اند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین