سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۴ب.ظ
::آخرین مطلب 10 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 14

دیدار فرماندار ویژه لارستان با امام جمعه

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با امام جمعه لار دیدار کرد.

 معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با امام جمعه لار دیدار کرد.

به گزارش میلاد لارستان؛ جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق مسعود راسخی معاون سیاسی فرمانداری با حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید مختار موسوی  امام جمعه لار دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار صمیمانه ابتدا فرماندار ویژه لارستان در سخنانی اظهار داشت: بنده این آمادگی را دارم که از تمامی نظرات ، پیشنهادات و توصيه هاي شما استفاده كنم .

جلیل حسنی گفت: هر کس دلش برای این نظام وانقلاب می‌تپد؛ بایستی به مردم خدمت کند  واز کار وتلاش خسته نشود.

وی با بیان اینکه ما  بایستی در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و همچنین در جهت اجرای اهداف دولت تدبیر و امید حرکت کنیم؛ افزود: اقتصاد مقاومتی باید از حالت شعاری خارج شده و عملی گردد.

معاون استاندار ادامه داد:بنده و همه مسئولین شهرستان سعی خواهیم کرد طبق سیاست های نظام و رهبری و دولت تدبیر و امید برنامه های خود را به پیش ببریم تا هم رضایت خالق و هم رضایت مخلوق فراهم گردد.

در ادامه امام جمعه لارستان هم در سخنانی ضمن تشکر از حضور فرماندار ،خطاب به همه مسوولین ادارات شهرستان افزود: نگاه شما نگاه خدمت رسانی به مردم است و خدا را شکر در شهری  خدمت می کنید که این شهرستان دارای یک  سابقه تاریخی و مذهبی طولانی است.

وی با بیان اینکه مردم در طول انقلاب در تمامی عرصه ها پیشقدم بوده اند؛ گفت:مردم در این خصوص چیزی کم نگذاشته اند بنابراین مسئولین هم بایستی به مردم خدمت کنند و همه در کنار هم ، در راستای توسعه و رشد و پیشرفت منطقه گام برداریم.

وی اظهار داشت:به حمداله مردم و مسئولین خوبی در منطقه لارستان بزرگ داریم بخصوص خیرین عزیزی که در این منطقه  برای شهر و دیار خود به کمک دولت می آیند.

امام جمعه لار در پایان سخنانش از همه مردم و مسئولین خواست که همبستگی و اتحاد خود را حفظ کرده و در راستای رشد و توسعه لارستان بزرگ قدم بردارند.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۶:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین