سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

پیام ‌نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بهار علم و تربیت دکترجعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیامی صادر نمود. متن پیام به شرح زیر است: به نام‌خداوند مهربانی…

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بهار علم و تربیت دکترجعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیامی صادر نمود. متن پیام به شرح زیر است:

به نام‌خداوند مهربانی و دانایی

ماه مهر از راه رسید و با خود نوید مهربانی آورد. مهر امد و فصل دانایی آغاز و کتاب دانایی در مدارس و مراکز آموزش عالی کشور گشوده شد‌. بی تردید برای کشوری که به دنبال رهایی  از سلطه بیگانگان و دستیابی به استقلال است راهی به جز استقلال فرهنگی و توانمندی علمی متصور نیست و راهیابی به این قله از مسیر مراکز علمی ، آموزشی و فرهنگی امکان پذیر است.

گرامی می داریم دستان کوچک دانش آموزی که برای نخستین بار در اول مهر ، اولین کتاب درسی را میگشاید. بزرگ می شماریم دست استاد کهنسالی که حاصل یک ‌عمر تلاش و مجاهدت علمی و تجربه را بر سر قلم‌ جاری و به نگارش کتب درسی دانشگاهی می پردازد.

امید آنکه سال تحصیلی جدید سال جهاد گسترده علمی و سال شکوفایی بذرهای دانش و سال تعمیق ایمان های متکی بر اندیشه و دانایی باشد.

اینجانب با افتخار به عنوان یک معلم شروع سال تحصیلی جدید را به عموم اساتید ارجمند، معلمان معزز، دانشجویان گرامی و دانش آموزان عزیز و همه خدمتگزاران عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفته و برای همه ی دست اندرکاران این تلاش مقدس در سراسر کشور بویژه حوزه انتخابیه لارستان ، خنج و گراش آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

جمشید جعفرپور
نماینده مردم شریف لارستان، خنج و گراش
در مجلس شورای اسلامی

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “پیام ‌نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید”

  1. ناشناس گفت:

    پیام به چه درد می خورد به فکر چاره باش تا حالا برای دانش اموز چکار کردی

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین