جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 6 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 10

مدیران شهرسازی 5استان میهمان لارستان

نشست گروه ششم مدیران شهرسازی ومعماری باحضور مدیریت های شهرسازی لارستان ، فارس ، بوشهر ، کهگیلویه و بویر احمد ، چهارمحال و بختیاری و خوزستان شنبه و یکشنبه به…

نشست گروه ششم مدیران شهرسازی ومعماری باحضور مدیریت های شهرسازی لارستان ، فارس ، بوشهر ، کهگیلویه و بویر احمد ، چهارمحال و بختیاری و خوزستان شنبه و یکشنبه به میزبانی لارستان برگزار شد.

 به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، سلمان مهرابی سرپرست مدیریت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی لارستان اظهار داشت : موضوع اصلی این نشست بررسی و تحلیل اعتبارات در حوزه معماری و شهرسازی و ارائه پیشنهادها و راهکارها برای ترمیم و تقویت سرانه های مالی بود.

وی ادامه داد: بر این اساس تمام اطلاعات مالی و اعتباری این حوزه در سطح ملی و استان های مورد مطالعه ، در سال ۹۰ تا ۹۴ بررسی شد .

سرپرست مدیریت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی لارستان ادامه داد: اعتبارات حوزه شهرسازی و معماری نسبت به حوزه های دیگر در هر اداره کل در سطوح پایین تری قرار گرفته است درحالی که طرح های شهری در قالب طرح جامع ، تفصیلی و … از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده اما متاسفانه بعضاً به جهت عدم تامین و تخصیص اعتبارات لازم دچار گذر زمان شده و در موعد مقرر تهیه و به تصویب نمی رسد.

مهرابی افزود : این طرح های میان مدت برای ۱۰ سال آینده ی شهرها هدف گذاری کرده ولیکن با توجه به دلایل ذکر شده اطلاعات پایه طرح ها مستهلک شده و درنهایت منجر به عدم تحقق اهداف تعیین شده می گردد و عملا نتیجه ی مورد نظر از این طرح ها حاصل نخواهد شد.

وی گفت: در این نشست ها و طی بررسی های صورت گرفته ، محل منابع تامین اعتبار و تقویت مالی حوزه شهرسازی و معماری به خصوص در ارتباط با کلیه طرح های شهری شناسایی شده و بناست به عنوان خروجی حاصل از شش جلسه برگزار شده از سوی گروه شش در همایش سراسری مدیران شهرسازی ومعماری ارائه شود.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین