یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۹ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اکران « روایت نا تمام » محسن زارع در لارستان

اپیزود اول فیلم مستند « روایت نا تمام » به کارگردانی محسن زارع فیلمساز لارستانی اکران شد. این اثر مستند با حضور محمد رضا قنبر نژاد شهردار لار، حجت الاسلام…

اپیزود اول فیلم مستند « روایت نا تمام » به کارگردانی محسن زارع فیلمساز لارستانی اکران شد. این اثر مستند با حضور محمد رضا قنبر نژاد شهردار لار، حجت الاسلام و المسلمین عمرانی رئیس شورای اسلامی شهر لار، خانواده های معظم شهدا، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و  زوار شرکت کننده در کاروان های راهیان نور شهید ناظم عسکری زاده در سالن گلزار شهدای شهر لار به نمایش درآمد . اپیزود اول این فیلم که برای اولین بار بر پرده نمایش داده می شد؛ بخش اول  از مستند سه اپیزودی بود که با نام فعلی «روایت ناتمام» با دستمایه قرار دادن شور و نشاط روزهای آغازین سال و ایام نوروز به حضور طبقات مختلف مردمی در بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور می پرداخت.

پس از اکران فیلم طی مراسمی ضمن تقدیر از عوامل دست اندرکار در برگزاری کاروان های راهیان نور شهید ناظم عسکری زاده از محسن زارع کارگردان فیلم تقدیر  شد.

مجید عالی که اجرای این برنامه را بر عهده داشت پس از اکران فیلم عنوان داشت : این فیلم مستند به صورت کامل (سه اپیزود) در روز بیستم اسفند ماه سال جاری مصادف با روز راهیان نور در تالار وحدت با حضور عموم مردم به نمایش در خواهد آمد.

عکس: آفتاب لارستان

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۳:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین