پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 24 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

کشف24 تن برنج قاچاق در محورهای لارستان

فرمانده انتظامی  لارستان از توقيف يك دستگاه تريلر حامل ۲۴ تن برنج قاچاق به ارزش تقريبی يك ميليارد ريال خبر داد. سرهنگ حسين ديندارلو فرمانده انتظامی شهرستان لارستان گفت: در…

فرمانده انتظامی  لارستان از توقيف يك دستگاه تريلر حامل ۲۴ تن برنج قاچاق به ارزش تقريبی يك ميليارد ريال خبر داد. سرهنگ حسين ديندارلو فرمانده انتظامی شهرستان لارستان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق كالا ماموران انتظامی لارستان با ايجاد تور ايست و بازرسی مقطعی در جاده های اين شهرستان، اقدام به كنترل خودروهای عبوری كردند.

وی ادامه داد: در اين رابطه ماموران به يك دستگاه تريلر كه از لارستان قصد عزيمت به شيراز را داشت مشكوك و آن را متوقف كردند. فرمانده انتظامی شهرستان لارستان اظهار كرد: در بازرسی از اين خودرو ۲۴ تن برنج خارجی بدون مجوز قانونی و گمركی به ارزش تقريبی يك ميليارد ريال كشف شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ ديندارلو با اشاره به دستگيری و معرفی راننده خودرو به مراجع قضایی،‌خاطرنشان كرد: مبارزه با قاچاق كالا در دستور كار پليس  لارستان قرار دارد و قاچاقچيان پس از دستگيری به مراجع قضایی معرفی می شوند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین