شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

ندای «لبیك یا حسین(ع)» در بقعه امامزاده میرعلی‌بن حسین(ع) لارستان طنین‌انداز می‌شود

مدیر آستان مقدس سیدمیر علی‌بن الحسین(ع) لارستان از برگزاری تجمع «لبیك یا حسین(ع)» در روز ۱۳ مهرماه جاری در این بقعه متبركه خبر داد.  سید یعقوب مصطفوی، مدیر آستان مقدس…

مدیر آستان مقدس سیدمیر علی‌بن الحسین(ع) لارستان از برگزاری تجمع «لبیك یا حسین(ع)» در روز ۱۳ مهرماه جاری در این بقعه متبركه خبر داد.

 سید یعقوب مصطفوی، مدیر آستان مقدس میرعلی‌بن الحسین(ع) لارستان امروز، ۱۰ مهرماه  از برگزاری سوگواره «بصیرت عاشورایی» در ایام محرم و صفر در این بقعه متبركه خبر داد. وی در تشریح برنامه‌های دهه اول محرم در این بقعه اظهار كرد: همزمان با ورود کاروان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در روز دوم محرم الحرام مصادف با ۱۳ مهرماه برنامه‌ای تحت عنوان تجمع «لبیک یا حسین(ع)» در روز عصر سه شنبه از ساعت ۱۶:۳۰ از محل فلکه مدرس به طرف امامزاده برگزار می‌شود.

مصطفوی افزود: همچنین مراسم شیرخوارگان حسینی در روز چهارم محرم بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور عزاداران و با سخنرانی حجت‌الاسلام ولایتی و مداحی سیدمحمد واعظ برگزار خواهد شد و در روز یكشنبه و دوشنبه نیز ایستگاه صلواتی توسط خادمین افتخاری امامزاده برپا خواهد شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از ایکنا مدیر بقعه آستان میرعلی‌بن الحسین(ع) لارستان گفت: در دهه اول محرم خیمه‌های معرفت حسینی و واحد پاسخگویی به مسائل شرعی در این بقعه متبركه برپا خواهند شد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین