شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب در لار/عکس

میلاد لارستان: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان؛ در آئین افتتاح این نمایشگاه گفت: در نمایشگاه کتاب امسال، ۳هزار عنوان کتاب در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است. به…

نمک_5935میلاد لارستان: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان؛ در آئین افتتاح این نمایشگاه گفت: در نمایشگاه کتاب امسال، ۳هزار عنوان کتاب در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است. به گزارش میلاد لارستان صبح امروز

به مناسبت دهه مبارک فجر و ۳۶ ام سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران،طی مراسمی نمایشگاه کتاب درحسینه سید الشهدا  لار  افتتاح شد.

در این مراسم، دکتر جمشید جعفر پور،  نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، با برشمردن اهمیت توجه به مقوله مطالعه، اظهار داشت: دین، فرهنگ و تاریخ ما اُنس و الفتی دیرینه و همیشگی با کتاب و کتابخوانی دارد و در قرآن و اسلام، کتاب و کتابخوانی از جايگاهی بس عظيم برخوردار است.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، افزود: فرهنگ، محوری‌ترین برگ هویتی یک ملت محسوب می‌شود و یکی از راه‌های مهم توسعه فرهنگی اهمیت دادن به مساله کتاب، کتاب‌خوانی و ترویج مطالعه در جامعه، خصوصا در میان جوانان و نوجوانان است.

نماینده مردم لارستان تصریح کرد: در واقع از شاخص‌های مهم توسعه‌یافتگی هر جامعه سرانه مطالعه، میزان تولید و مصرف اطلاعات و کالاهای فرهنگی در آن جامعه است و بنا بر اهمیت این مساله دولت‌ها و سیاست‌گذاران برنامه‌ریزی‌هایی در این رابطه صورت داده‌اند.

این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، با بیان اینکه، كتاب، موضوع بسيار مهمى است، اما وضع كنونى كتاب در كشور، متناسب با شأن، سابقه و داعيه فرهنگى ايران و هدف هاى ترسيم شده براى جمهورى اسلامى نيست، خاطر نشان کرد: کتاب بهترین وسیله انتقال میراث ادبی از نسلی به نسل دیگر است و به انسان ها کمک می کند تا میراث فرهنگی و ارزش های دینی وتاریخی خود را بشناسد و به آن ارج نهند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان نیز، با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: کتاب، مایه رشد و تعالی انسان است و همه آحاد جامعه باید بدانند که مطالعه و تحقیق جزء لاینفک زندگی امروز ماست.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه با ۳ هزار عنوان کتاب در حوزه های فرهنگی هنری ، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، روانشناسی و دینی ، ادبی ، تاریخی تا ۲۵ بهمن ماه دایر است.

رفعت حقیقی  از تخفیف۳۰ درصدی کتاب در نمایشگاه کتاب لار خبر داد و اضافه کرد: این نمایشگاه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ برای بازدید عموم آزاد است.

03_5925

03_5949

21C_5959

غ_5956

58_5930

87C_5965

نمک_5935

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین