سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۵ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

دو انتصاب جدید در اداره کل راه وشهرسازی لارستان

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، طی حکمی از سوی محمدرضا باقری فرد مدیرکل راه وشهرسازی لارستان ، محمدباقر تنهایی پور…

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، طی حکمی از سوی محمدرضا باقری فرد مدیرکل راه وشهرسازی لارستان ، محمدباقر تنهایی پور به عنوان رییس اداره راه وشهرسازی گراش و عبداله قهرمانی پیرسلامی به عنوان رییس اداره راه وشهرسازی جویم منصوب شدند.

در حکم این دو آمده است : با استعانت از پرودگار متعال و نظر به سوابق ارزشمند مدیریتی و تخصص جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان رییس اداره راه و شهرسازی گراش و جویم منصوب می شوید . امید است با بهره گیری از تمام ظرفیت ها و هماهنگ با سایر مدیریت ها و کارشناسان حوزه های مختلف در انجام وظایف قانونی خود موفق باشید و لازم است ضمن تعامل و هماهنگی با سایر نهادهای بالا دستی و مرتبط ضمن اطلاع از شرح وظایف ، امور محوله را زیر نظر اینجانب به  انجام رسانید.

باقری فرد مدیر کل راه وشهرسازی لارستان از خدمات ارزشمند سلمان مهرابی رییس سابق اداره راه وشهرسازی گراش و کاظم پالاش رییس سابق اداره راه و شهرسازی جویم تقدیر به عمل آورد .

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین