جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

دانشجویان جدید مجتمع آموزش عالی لارستان معارفه شدند

آیین ورودی و معارفه دانشجویان جدید مجتمع آموزش عالی لارستان با حضور مسئولان دانشگاه و دانشجویان،  در محوطه ساختمان آموزشی این مرکز آموزش عالی برگزار شد. به گزارش میلادلارستان و…

آیین ورودی و معارفه دانشجویان جدید مجتمع آموزش عالی لارستان با حضور مسئولان دانشگاه و دانشجویان،  در محوطه ساختمان آموزشی این مرکز آموزش عالی برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزش عالی لارستان، در ابتدای این آیین که هر ساله با هدف آشنایی دانشجویان جدید با مسائل آموزشی، اجتماعی و فرهنگی دانشگاه برگزار می گردد دکتر باقری ریاست دانشگاه در سخنانی دوران دانشجویی را یکی از بهترین و ارزشمندترین دوران زندگی معرفی نموده و اوج شکوفایی ذهنی و آمادگی هر فرد برای یادگیری مباحث متفاوت را از ویژگی های این زمان دانست و از دانشجویان خواست ، تلاشی مضاعف در جهت یادگیری و پرورش ذهنی خود داشته باشند .

img_4071

 دکتر رخ گیره معاون آموزشی دانشگاه نیز در ادامه، از دانشجویان خواست به عنوان دانشجوی دانشگاه دولتی الگویی در سطح جامعه و شهرستان باشند و بخشی از مسئولیت اجتماعی که به عهده دانشجویان است، را به نحو احسن انجام دهند.

img_7273

وی درسخنانی دانشجویان را به آموختن علم و دانش تشویق کرد و راه سعادت و بهروزی را در یادگیری هرچه بیشتر دانست. رخ گیره نگاه ویژه به فعالیت‌های فرهنگی در کنار فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی را نیز توصیه کرده و از دانشجویانی که در این فعالیت‌ها شرکت می‌کنند، تشکر و قدردانی نمود .

img_7400
گفتنی است اجرای دف‌نوازی توسط گروه ایراهستان، پخش کلیپ معرفی کارکنان و فعالیت های منتخب فرهنگی، برگزاری مسابقه و قرائت میثاق نامه از دیگر برنامه‌های این آیین بود .

img_7218

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۶:۵۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “دانشجویان جدید مجتمع آموزش عالی لارستان معارفه شدند”

  1. محسن گفت:

    جالب بود/تبریک وخوشامدگویی به دانشجویان عزیز

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین