سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
مجتمع آموزش عالی لارستان اتحاد لار و گراش را مستحکم کرد:

معاون جدید آموزشی و دانشجویی مجتمع آموزش عالی لارستان منصوب شد

مراسم تودیع و معارفه معاونت آموزشی، فرهنگی، دانشجوئی، پژوهشی و فناوری مجتمع آموزش عالی لارستان با حضور اعضای هیئت رئیسه و کارکنان در ساختمان مدیریت مجتمع برگزار گردید. به گزارش…

مراسم تودیع و معارفه معاونت آموزشی، فرهنگی، دانشجوئی، پژوهشی و فناوری مجتمع آموزش عالی لارستان با حضور اعضای هیئت رئیسه و کارکنان در ساختمان مدیریت مجتمع برگزار گردید.

به گزارش میلادلارستان در این مراسم دکتر طاهری رئیس مجتمع آمورش عالی لارستان با تقدیر از زحمات دکتر رخ گیره معاون پیشین افزود: با تلاش های وی در زمینه های مختلف، هم اکنون اعضای هیئت علمی و کارکنان توانمندی در مجتمع آموزش عالی لارستان در حال فعالیت می باشند. وی افزود: شخص دکتر رخ گیره از جمله  افرادی است که از ابتدای راه اندازی مجتمع بیشترین نقش را در شکل گیری ساختار این مرکز آموزشی بر عهده داشته و هم اکنون نیز خود خواستار خدمت در عرصه دیگر در حوزه علم و فناوری می باشد.

رئیس مجتمع آموزش عالی لارستان با برشمردن اقدامات صورت گرفته در این مرکز آموزشی اظهار داشت: در حوزه پژوهش و فناوری مجتمع  افتتاح و راه اندازی آزمایشگاه های مختلف، مرکز محاسبات و همچنین راه اندازی مرکز شتابدهی از جمله اقدامات درخشان در مجتمع آموزش عالی لارستان می باشد.

وی افزود: در حوزه آموزشی و مقوله آموزش مجازی به دانشجویان،  مجتمع اموزش عالی لارستان  جزء اولین دانشگاه های استان بوده  که شرایط برگزاری کلاس های خود را بصورت مجازی فراهم نموده و در حال حاضر نیز سرور سامانه های آموزش مجازی در مجتمع مستقر می باشد.

این مقام مسئول  از واحدهای مختلف مجتمع درخواست نمود تا در حوزه فعالیت خود و در راستای پیشرفت بیشتر مجتمع، چشم انداز پیشرفت رتدوین نموده و در راستای تحقق آن تلاش نمایند.

در ادامه این مراسم دکتر رخ گیره معاون قبلی آموزشی، فرهنگی، دانشجوئی، پژوهشی و فناوری مجتمع آموزش عالی لارستان، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمان تصدی مسئولیت خود را ارائه نموده و پس از وی نیز  دکتر نوروزی معاونت جدید مجتمع به ارائه برنامه های خود پرداخت.

در پایان این مراسم حکم معاونت دکتر مهدی نوروزی  که اصالتا گراشی هم می باشد به وی اعطا و از زحمات دکتر حجت الله رخ گیره تقدیر گردید.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “معاون جدید آموزشی و دانشجویی مجتمع آموزش عالی لارستان منصوب شد”

  1. ناشناس گفت:

    بروید بدنبال ارتقای مجتمع اموزش عالی لارستان به دانشگاه

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین