پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
با همت عضو هیئت علمی مجتمع آموزش عالی لارستان صورت گرفت

ساخت نخستین دستگاه «تست دوام بیرینگ»کشور در لار

برای نخستین بار در کشور دستگاه «تست دوام بیرینگ» توسط عضو هیات علمی و دانشجویان دانشگاه دولتی لارستان ساخته شد. تمام مراحل طراحی و ساخت این پروژه توسط تیم دانشجویی علمی انجام شده است.

برای نخستین بار در کشور دستگاه «تست دوام بیرینگ» توسط عضو هیات علمی و دانشجویان دانشگاه دولتی لارستان ساخته شد. به گزارش میلادلارستان، طی آئینی با حضور علی‌اصغر علی‌پور معاون فرماندار ویژه لارستان، علی‌محمد ابراهیم‌زاده ریس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان و جمعی از اساتید و دانشجویان از نخستین دستگاه تست «دوام بیرینگ» کشور رونمایی شد. در این مراسم، معاون فرماندار ویژه لارستان با تشکر از دانشجویان و مدیر این پروژه و دانشجویان همکار طرح، آن را دستاوردی ارزشمند برای این مجموعه دانشگاهی برشمرد.

در ادامه طاهری معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه دولتی لارستان از تلاش قابل ستایش دکتر رخگیره و دانشجویان فعال در این پروژه تقدیر کرد و افزود: ساخت چنین دستگاهی با قابلیت بالا برای دانشجویان مقطع کارشناسی با توجه به تئوری بودن دروس اختصاصی‌شان کار بسیار دشواری است و این ارزش کار دانشجویان را دو چندان می‌کند.

همچنین رخ گیره مدیر این پروژه علمی درباره دستگاه ساخته شده، گفت: این دستگاه صنعتی به سفارش آزمایشگاه همکار اداره استاندارد مستقر در استان هرمزگان ساخته شده و قابلیت تست دوام بیرینگ با سایزهای مختلف مطابق با استاندارد ملی به شماره ۱۲۹۳۸ را دارد.

وی افزود: این پروژه که دارای اتوماسیون کامل است، با تلاش شبانه‌روزی اعضای شرکت بهین فناوران (مستقر در مرکز رشد واحدهای فناوری لارستان)، در دو گروه مهندسی برق (جواد رمضان‌پور دوبانی و عباس دهقانی) و مهندسی مکانیک (سجاد طایفی و حجت‌الله رخگیره) در مدت زمان چهارماه با هزینه‌ای در حدود پانصد میلیون ریال طراحی و ساخته شده است.

این عضو هیئت علمی دانشگاه دولتی لارستان، تصریح کرد: این دستگاه نخستین دستگاه تست دوام بیرینگ کاملا بومی کشور بوده و تمام مراحل طراحی و ساخت این پروژه توسط تیم حاضر انجام شده است.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۸:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “ساخت نخستین دستگاه «تست دوام بیرینگ»کشور در لار”

  1. محسن لار گفت:

    کارش چیه

    • مطلع گفت:

      کار این دستگاه در تست دوام بلبرینگ وارداتی به کشور تعیین کننده است و محصولاتی که نسبت به این تست جواب ندند و مشکل داشته باشن بازگردونده میشن و وارد کشور نمیشن از بلبرینگ هم در صنعت و ماشین و… استفاده میشه

  2. محسن لار گفت:

    آخه سرخط خبرنوشته بیرینگ

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین