یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
با حضور فرماندار ویژه لارستان صورت گرفت

بررسی مسائل و مشکلات 8 روستای بخش اوز لارستان

میلاد لارستان: با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان،مسائل و مشکلات ۸ روستای بخش اوز مورد بررسی قرار گرفت.

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان،مسائل و مشکلات ۸ روستای بخش اوز مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش میلاد لارستان؛ جلیل حسنی به اتفاق معاونین سیاسی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه لارستان و جمعی از روسای ادارات شهرستان به بخش اوز سفر کرد و با حضور در ۸ روستای این بخش از نزدیک با مسائل و مشکلات این روستاها آشنا شد.

فرماندارویژه لارستان در بدو ورودش به بخش اوز با محمد حسین آتش فراز بخشدار، شیخ عبدالعزیز قاضی زاده امام جمعه،روحانیون و علما و معتمدین و مسئولین محلی در دانشگاه آزاد اسلامی شهر اوز دیدار و گفتگو نمود.

جلیل حسنی سپس به روستای کهنه قدیم رفت و با حضور در سالن اجتماعات مدرسه این روستا به بررسی مسائل و مشکلات مردم پرداخت.

مهرام وطن خواه دهیار این روستا اهم مشکلات و نیازمندی های این روستا را اجرای طرح هادی، اتمام بولوار ورودی روستا به طول ۳۰۰ متر،ساخت مسجد جامع،فرسودگی لوله ها و شبکه داخلی آب روستا و غیره بیان کرد.

در این نشست مهندس زائری رییس بنیاد مسکن لارستان در سخنانی اظهار داشت:به محض دریافت قیر رایگان در راستای بهسازی و آسفالت ورودی روستا اقدام می نماییم.

فرماندار ویژه لارستان هم در خصوص موارد مطرح شده گفت:انشاالله با رایزنی با مدیران کل استانی تمامی مسایل و مشکلات را پیگیری می نماییم .

وی از همگان خواست که در یک جا متمرکز شوند تا دولت بهتر بتواند خدمات رسانی کند چرا که این خود باعث کاهش هزینه ها می گردد.

 مسئولین در ادامه به شهرک توحید عزیمت نمودند و با حضور در این روستا مسائل،مشکلات و درخواست های اهالی را شنیدند. فیروزی دهیار این منطقه مشکلات این روستا را بهسازی ورودی شهرک، اجرای طرح هادی، اتمام سالن ورزشی و غیره را بیان کرد.

 فرماندار و دیگر مسئولین در ادامه سفرشان به بخش اوز به روستای اسلام آباد رفتند و با حضور در مسجد این روستا با مردم دیدار و مسائل و مشکلات آنها را شنیدند.

منفرد دهیار روستا مشکلات و نیازمندی های روستا را نبود پزشک،ایجاد طرح بومی و محلی در سه راهی روستا،تامین آب شیرین کن،اختصاص ماشین زباله،تاسیس پارک محله ای ،اختصاص زمین به جوانان و غیره عنوان کرد. در این نشست مقرر شد که اگر ماشین حمل زباله به بخش اوز اختصاص یافت به این روستا انتقال یابد.

حسنی و هیئت همراه سپس به روستای قلات رفتند.در این روستا نیز مسئولین محلی به بیان مسائل و مشکلات روستای خود پرداختند.اهم موارد شده در این روستا نبود پزشک،تامین و اختصاص تجهیزات برای بوستان احمدی قلات و شانه سازی کامل جاده ورودی روستا بود.

 مسئولین سپس به روستای کوره عزیمت و با جمعی از معتمدین و خیرین محلی این روستا دیدار و گفتگو نمودند. دهیار و شورای اسلامی روستا از فرماندار و دیگر مسئولین درخواست هایی را همچون اتمام سالن نیمه تمام ورزشی و زیرسازی و آسفالت معابر و غیره داشتند.

 فرماندار در ادامه به روستای بیدشهر رفت و با حضور درمسجد این منطقه با اهالی این روستا نشستی را ترتیب داد.

دهیار این روستا مسائل و مشکلات و نیازمندی هایی را همچون کمبود آب شرب،احداث سد دروا،اتمام سالن ورزشی،بررسی وضعیت زمین مخابرات روستا و غیره مطرح نمود.

در این نشست علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان در سخنانی ضمن تشکر از خیرین این روستا که عمران و آبادانی را به این روستا هدیه کرده اند؛ گفت:برای هزینه دو ترانس برق مبلغ ۹۰ میلیون تومان ،برای بهسازی ورودی روستا ۷۰ میلیون تومان و برای اتمام سالن ورزشی روستا هم ۴۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دو درصد نفت و گاز و استانی اختصاص یافته است.

معاون استاندار فارس سپس به روستای هود رفت و با دهیار و اعضا شورای اسلامی روستا دیدار و به درد دل های آنها هم گوش داد.

دهیار این روستا تعریض پل ورودی روستا از سمت هود به طرف جاده تخته، بهسازی و توسعه روستا و غیره بیان کرد.

در پایان مسئولین به روستای گلار رفتند و از نزدیک با مسائل و مشکلات مردم روستا آشنا شدند.در این نشست که در محل مسجد جامع روستا انجام شد، دهیار این روستا به نمایندگی از مردم روستا مشکلات و درخواست هایی را همچون تامین یک دستگاه آب شیرین کن،اجرای طرح هادی،اختصاص زمین با متراژ بالا تر برای ساخت مسکن جوانان وغیره عنوان کرد. مهندس عسکری رییس آبفا روستایی شهرستان گفت:برای تامین یک دستگاه آب شیرین کن مبلغ ۵۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است.

جلیل حسنی فرماندارویژه لارستان درپایان سفرش به بخش اوز در جمع مردم روستای گلار ضمن تشکر از تمامی خیرین و معتمدین این روستاهها که برای آبادانی روستای خود همت می کنند؛ افزود: فلسفه حضوردر روستاها این است که از نزدیک با مردم دیدار و بصورت چهره به چهره به حرفهای آنها گوش فرا دهیم تا گره ای از کار مردم روستاها باز شود.

وی خاطر نشان کرد: برای رفع مشکلات روستاهای این بخش پیگیری لازم صورت خواهد پذیرفت و نگاه ویژه تری به روستاها خواهیم داشت.

حسنی ادامه داد: دولت تدبیر و امید وظیفه خود می داند که به درددل مردم گوش دهد و در راستای مرتفع نمودن مشکلات مردم شبانه روزی قدم بر دارد.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۳:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “بررسی مسائل و مشکلات 8 روستای بخش اوز لارستان”

  1. لاری گفت:

    گوش دادن به درد دل مردم خوب است ولی کار به عمل بر اید تا درد دل مردم خوب شود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین